اخبار

✴️در جلسه امروز ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا مطرح شد:🔻🔻

✴️در جلسه امروز ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا مطرح شد:🔻🔻
 
 
💢دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه:🔻
 
🔸شهرستانها تا کنون در کنترل اپیدمی کرونا بسیار خوب عمل کردند و با توجه به شرایط موجود  نیز نظارت و پایش دقیق باید توسط مدیران شبکه ها صورت گیرد.
 
🔸پیگیری بیماران مثبت و افرادی که در مواجه نزدیک با این بیماران بوده اند باید به صورت مستمر صورت گیرد و  پیگیری این افراد در روزهای تعیین شده به دقت انجام شود. 
 
🔸خوشبختانه مشکلی تامین کیت رپید تست در استان نداریم. در برخی شبکه ها با وجود افزایش تست های انجام شده در ثبت سامانه با مشکل مواجه هستند و باید آزمایش های پی سی آر انجام شده و روزهای پیگیری به صورت دقیق در سامانه سیب ثبت گردد. 
 
🔸اخذ تعهدنامه از افراد مبتلا و آموزش مداوم افراد بیمار و خانواده آنها مد نظر قرار گیرد و نظارت بر نقاط پرخطر و اماکن تجمعی نباید فراموش شود و باید در تالارها ، دفاتر پیشخوان ، نانوایی ها، پلیس ۱۰+ بازرسی ها تشدید شود و در صورت عدم رعایت پروتکل ها با آنها برخورد شود.
 
🔸بر اساس مصوبه ستاد کرونا،  تنها با ۳۰ درصد ظرفیت امکان بازگشایی تالارهاوجود دارد و درصورت برگزاری مراسم با بیش از ۳۰ درصد ظرفیت حتما به مراجع قضایی اطلاع داده خواهد شد.
  
🔸با اقدامات انجام شده در شهرهای مرزی استان ، هیچ مسافری در صورت نداشتن تاییدیه آزمایش پی سی آر یا رپید تست امکان ورود به کشور را نخواهد داشت. 
 
🔸توجه به این مسئله در شهرستان قصرشیرین و مرزهای پرویزخان و خسروی به بهترین نحو در حال انجام است و در شوشمی و شیخ صله نیز با وجود اینکه تردد زیادی صورت نمی گیرد باید با حساسیت بیشتری انجام شود.
 
🔸 به طور قطع  مردم با جدی گرفتن شیوه نامه های بهداشتی، نقش بسیار مهمی در قطع زنجیره کرونا خواهند داشت.
 
✔️ ۶ بهمن ۹۹
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻
🆔@k_health
 
https://t.me/k_healthmedia/1912
۶ بهمن ۱۳۹۹ ۲۳:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید