اخبار

ابتکار معاونت بهداشتی دانشگاه در راستای کنترل اپیدمی کووید ۱۹ ( طرح شهید حاج قاسم سلیمانی)در اماکن تجمعی

ابتکار معاونت بهداشتی دانشگاه در راستای کنترل اپیدمی کووید ۱۹ ( طرح شهید حاج قاسم سلیمانی)در اماکن تجمعی
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی
به منظور پیشگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹ در مراکز و اماکن تجمعی تحت پوشش نیروهای مسلح.دانشگاه ها و زندان ها امروز جلسه آموزشی توجیهی جهت پرسنل بهداری سازمان های فوق در محل معاونت بهداشتی با رعایت پروتکل ها برگزار شد. 
هدف از این جلسه توانمندسازی پرسنل بهداری شاغل در سازمان های مذکور به منظور بیماریابی، رهگیری و مراقبت از بیماران مبتلا یا مشکوک به کووید۱۹ در اماکن تجمعی تحت پوشش بود. در ابتدای جلسه دکتر سارا شاه آبادی معاون فنی مرکز بهداشت استان توضیحاتی در خصوص اهمیت بیماریابی سریع، مراقبت از بیماران و رهگیری افراد در معرض تماس در زمانی که پیک بیماری وجود ندارد ارائه دادند. سپس  مهندس کمال الدین جدیدیان کارشناس مسئول ازمایشگاه های حوزه بهداشت نحوه انجام تست سریع( رپید) کووید ۱۹ را به صورت عملی به مدعوین آموزش دادند و در پایان نیز خانم  زهرا لقایی کارشناس مسئول آمار معاونت بهداشتی توضیحات مبسوطی در خصوص چگونگی بیماریابی، مراقبت و رهگیری افراد در معرض تماس با موارد مثبت بیان نمودند.
 در پایان جلسه مقرر شد آموزش گیرندگان مراقبت از افراد مستقر در اماکن تجمعی تحت پوشش را انجام داده و از افراد مشکوک به بیماری تست سریع( رپید) گرفته و گزارش فعالیت های روزانه خود را به حوزه بهداشت اعلام نمایند.
۲۳ دی ۱۳۹۹ ۲۲:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید