اخبار

معاون بهداشتی دانشگاه در پیامی روز جهانی داوطلب ( 5 دسامبر) را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت:🔻🔻

معاون بهداشتی دانشگاه در پیامی روز جهانی داوطلب ( 5 دسامبر)  را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت:🔻🔻
 
                      《به نام خدا》
 
💠توجه به مناسبت های ملی فرصت مغتنمی برای فرهنگ سازی و تشویق و ترغیب جامعه برای مشارکت های داوطلبانه در توسعه پایدار سلامت و قدردانی از خدمات داوطلبانه می باشد.
 
 💠یکی از موفق ترین برنامه های اثر بخش حوزه بهداشت، جلب مشارکت مردم در برنامه ارتقای سلامت برنامه داوطلبین سلامت ( سفیران سلامت محله) می باشد. این برنامه، استعداد، توانمندی و برجستگی حضور فعال در برنامه های تحول سلامت را پس از سال ها تجـربه کسـب نمـوده است.
 
💠استان کرمانشاه با جذب  ۱۱۹۵۰ سفیر سلامت محله در اجرای برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت شاهد حضور فعال مردم در عرصه خدمات بهداشتی استان می باشد .
 
💠همچنین در راستای گام چهارم بسیج ملی کنترل اپیدمی کووید۱۹ به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت و ضرورت مشارکت همه جانبه سازمان ها و نهادهای مدنی و آحاد جامعه به ویژه فعالان حوزه سلامت از جمله داوطلبان سلامت باشعار «مشارکت همه جانبه جامعه در کنترل همه گیری بیماری کووید۱۹» به استقبال روزجهانی داوطلب می رود.
 
💠 در این فرصت با توجه به بحران همه گیری بیماری کووید ۱۹ در کشور و نقش بی بدلیل مشارکت های داوطلبانه مردم در موضوع غربالگری، اطلاع رسانی و آموزش های عمومی برای کنترل همه گیری این بیماری، از زحمات تمامی نیروهای داوطلب حوزه سلامت) رابطان وسفیران سلامت خانوار ) که در کنترل بیماری کووید19 مارا را یاری می کنند تقدیر وتشکر می نماییم.
 
 💠با تمرکز بر نقش مشارکت همه جانبه جامعه در کنترل همه گیری بیماری کرونا با محوریت برنامه "هر خانه یک پایگاه سلامت" این روز را گرامی می داریم.
 
              ✔️دکتر ابراهیم شکیبا
                 معاون بهداشتی دانشگاه
 
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا  است🔻
🆔@k_health
 
https://t.me/k_healthmedia/1747
۱۶ آذر ۱۳۹۹ ۲۲:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید