اخبار

⭕️استفاده از ماسک در استان بیشتر شده است

⭕️استفاده از ماسک در استان بیشتر شده است
 
 
💠در نشست ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا مطرح شد:🔻
 
💢دکتر شکیبا معاون بهداشتی:🔻🔻
 
🔸امسال واکسن های آنفلوانزا در دو بخش به
 معاونت بهداشتی دانشگاه تحویل گردیده است.
 
🔸بخش اول که حدود ۱۳ هزار دُز می باشد به بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی استان تحویل داده شد.
 
🔸با توجه به پیگیری های انجام شده تمام بیمارستانهای دولتی واکسن را دریافت نموده اند و در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی در شهرستانها نیز واکسن تزریق و در سامانه سیب نیز ثبت شده است. 
 
🔸بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، در هفته گذشته، استان کرمانشاه بالاترین میزان تزریق واکسن را در کشور داشته است.
 
🔸بخش دوم  واکسن آنفولانزا نیز روز گذشته دریافت شد و قرار است در روزهای آینده واکسن به بیمارستان های بخش خصوصی و نظامی نیز تحویل گردد و توزیع واکسن در بهزیستی و سرای سالمندان تا هفته آینده  انجام خواهد شد.
 
 🔸همچنین در روزهای آتی واکسن در اختیار بیماران خاص و مادران باردار نیز قرار خواهد گرفت و جانبازان بالای ۵۰ درصد و جانبازان شیمیایی نیز  برای دریافت واکسن در اولیت خواهند بود.
 
🔸با توجه به افزایش موارد بستری مبتلا به کرونا در استان و کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در هفته های اخیر، نظارت بیشتری بر رعایت پروتکل ها خواهیم داشت و در این زمینه قرار است شهرداری کرمانشاه نیز همکاری موثرتری داشته باشد.
 
🔸اما با توجه به بررسی های صورت گرفته استفاده از ماسک در استان در روزهای اخیر بیشتر شده که نقش رسانه ها و در خصوص اجرا و رعایت پروتکل ها در این رابطه بسیار تاثیرگذار  بوده است.
 
✔️۱۴ مهر ۹۹
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
#کرمانشاه_استان_الگوی_ماسک_زدن
#کرونا_در_پاییز 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻
🆔@k_health
 
https://t.me/k_healthmedia/1504
۱۵ مهر ۱۳۹۹ ۲۲:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید