اخبار

پارامترهای بهداشتی آب شرب هرسین مطلوب است

 
 
💢در پی جاری شدن سیلاب در شهرستان هرسین، دکتر امیر کرمی مدیر گروه بهداشت محیط استان اعلام کرد:🔻🔻
 
◽️ دکتر کرمی افزود :در خود شهر هرسین غیر از آبگرفتگی معابر آن هم برای مدتی، مشکلی حادث نشده و سامانه آبرسانی شهر تحت تاثیر قرار نگرفته است و پارامترهای بهداشتی آب شرب مطلوب است، ضمن اینکه تیمهای بهداشت محیط در همان ساعات اولیه در محل حضور پیدا کرده اند.
 
◽️مدیر گروه بهداشت محیط اضافه کرد: عمدتا دو روستای داوودی علیا و کهریز دچار سیل زدگی شده اند بطوری که منبع تامین آب و شبکه توزیع آب روستای داوودی تخریب و تعدادی از احشام  تلف شده و معابر روستا و برخی خانه ها نیز دچار آبگرفتگی شده است.
 
◽️وی عنوان کرد: در روستای کهریز باز مشکل آبگرفتگی معابر و  منازل داریم، ولی خوشبختانه به سامانه آبرسانی و شبکه توزیع  خسارتی وارد نشده است.
 
دکتر کرمی اشاره کرد: برای روستای داوودی که سامانه آبرسانی آن تخریب شده اند از طریق فرمانداری و آبفا هماهنگی لازم به عمل آمده که تا زمان اصلاح شبکه نسبت به توزیع آب بسته بندی جهت شرب و نیز از طریق تانکر جهت سایر مصارف اقدام شود.
 
◽️وی خاطرنشان کرد : در داخل این دو روستا که حدودا ۸ کیلومتر از هم فاصله دارند تیم کامل بهداشتی در چادر مستقر شده و مشغول ارائه خدمت می باشند و هیچگونه مصدوم و تلفات انسانی نیز نداشته ایم.
 
◽️وی افزود: مقرر شده در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دفن بهداشتی دامهای تلف شده توسط ادارات ذیربط اقدام شود.
 
◽️دکتر کرمی در پایان افزود: کلیه مکاتبات در زمینه هماهنگی با آبفای استان و شهرستان جهت تسریع در اقدامات مداخله ای جهت اصلاح سامانه تامین آب و ساختار شبکه  انجام شده شده است.
 
🆔@k_health
۱۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۸:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید