اخبار

پیشگیری تنها راه کنترل ویروس کووید ۱۹

پیشگیری تنها راه کنترل ویروس کووید ۱۹
 
 
💠دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه  امروز  در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه :🔻🔻
.
🔸دکتر شکیبا اشاره کرد: متاسفانه در روزها و هفته های اخیر شاهد افزایش تعداد موارد بستری در استان در اثر ابتلا به کرونا هستیم.
 
🔸معاون بهداشتی تاکید کرد: شما نمازگزاران الگوهای دینی و اجتماعی جامعه هستید؛ در دین مبین اسلام به بهداشت و رعایت مسائل بهداشتی تاکید فراوان شده است. 
 
🔸وی اشاره کرد : از شما نمازگزارن می خواهم با توجه به شرایط موجود و لازمه رعایت دستورالعمل های بهداشتی در راستای مقابله با بیماری کرونا، در این خصوص شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نموده و دیگران را نیز به رعایت این مهم ترغیب نمایید. 
 
🔸دکتر شکیبا اضافه کرد: تنها با رعایت فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و شستن مداوم دست ها می توان با این ویروس مقابله کرد و در حال حاضر پیشگیری تنها راه کنترل بیماری کووید ۱۹می باشد.
 
🔸معاون بهداشتی گفت  بخشی از واکسن آنفولانزا از هفته آینده در اختیار داروخانه های استان قرار می گیرد و افراد بالای ۶۵ سال می توانند برای دریافت واکسن مراجعه نمایند.
 
🔸دکتر شکیبا افزود: همچنین در هفته های بعد سهمیه واکسن که به بخش دولتی اختصاص یافته پس از تحویل در اختیار زنان باردار و بیماران در معرض خطر در استان قرار می گیرد. 
 
🔸وی افزود : در حال حاضر استفاده از ماسک تنها راهی است که می توان  به وسیله آن از ابتلا به بیماری کرونا و آنفولانزا پیشگیری کرد و همه مردم برای حفظ سلامت خود و دیگران باید با جدیت بیشتری به این مسئله توجه داشته باشند و حتما در هنگام خروج از منزل از ماسک استفاده نمایند.
 
✔️ جمعه ۴ مهر ۹۹
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
#کرمانشاه_استان_الگوی_ماسک_زدن
#کرونا_در_پاییز 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻
🆔@k_health
 
https://t.me/k_healthmedia/1473
۴ مهر ۱۳۹۹ ۲۳:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید