اخبار

الگوی طرح سراج

الگوی طرح سراج
جلسه ای در روز چهار شنبه مورخ ۹۹/۷/۲ در دفتر ریاست معاونت بهداشتی  با حضور دکتر کبودی معاون فنی معاونت بهداشتی، آقای غلامحسین پور معاون  توسعه و تحول دانشگاه، دکتر طلوعی رییس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه ، آقای خانی ، آقای عزیزی نماینده امور مالی دانشگاه و مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی با محوریت نحوه راه اندازی و جذب نیرو در مرکز سلامت روان جامعه نگر برگزار گردید و مصوبات آن مورد توافق اعضاء جلسه قرار گرفت.
دکتر کبودی معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه عنوان کرد: در چند سال اخیر کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و تشخیص و درمان اختلالات روانپزشکی یکی از برنامه های مهم کشور بوده است.
وی افزود : الگوی طرح سراج یکی از برنامه هایی است که در آن از طریق همکاری بین سازمانی به تشخیص و درمان و مراقبت اختلالات روانپزشکی در سطح جامعه پرداخته خواهد شد. پایه این الگو بر اساس تفاهم نامه سه جانبه بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان بهزیستی کشور و سازمان امور اجتماعی کشور منعقد گردیده و در حال بررسی و عملیاتی شدن می باشد.
معاون فنی معاونت بهداشتی اضافه کرد: در این طرح اقدام به راه اندازی یک مرکز سلامت روان جامعه نگر در شهرستان کرمانشاه با اهدافی بدین شرح می گردد🔻🔻 شناسایی و درمان بهتر در سطح مراقبتهای اولیه، پذیرش و ارجاع بیشتر و مناسبتر در سطح تخصصی، عود و بستری کمتر بیماران، بهبود عملکرد بیماران و هزینه کمتر تحمیلی بر بیمار، خانواده و جامعه. در راستای اجرایی شدن این طرح تا کنون جلسات متعددی جهت بررسی نحوه راه اندازی، جذب نیرو  و آموزش تخصصی به نیروها برگزار گردیده است.
۲ مهر ۱۳۹۹ ۲۲:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید