اخبار

اولین کمیته نظام مراقبت مرگ کودکان ۵۹_۱ ماهه در معاونت بهداشتی

اولین کمیته نظام مراقبت مرگ کودکان ۵۹_۱ ماهه در معاونت بهداشتی
اولین نشست کمیته نظام مراقبت مرگ کودکان ۵۹_۱ ماهه در تاریخ ۹۹/۶/۱۷  با حضور اعضاء محترم کمیته در محل سالن اجتماعات این معاونت برگزار گردید. در ابتدا سرکار خانم جمشیدپور مدیر گروه سلامت خانواده، ضمن تشکر از تلاش و زحمات همکاران در شهرستانهای تابع، در راستای کاهش مرگ و میر کودکان ۵۹_۱ ماهه در سال ۹۸، به بیان اهداف جلسه پرداختند. این جلسه با هدف؛ بررسی روند شاخص مرگ و میر کودکان ۵۹_۱ ماهه در استان و شهرستانهای گیلانغرب و اسلام آباد، طی سالهای ۹۷_۹۸ و ۶ ماهه اول سال ۹۹ با تأکید بر علل و عوامل مؤثر بر مرگ کودکان تشکیل گردید.
 در ادامه گزارشی از روند مقایسه ای این شاخص و همچنین مهمترین مداخلات و مصوبات در کمیته های نظام مراقبت مرگ کودکان ۵۹_۱ ماهه استان و شهرستانهای اسلام اباد و گیلانغرب، توسط کارشناسان مسئول برنامه نظام مراقبت مرگ در استان و شهرستانهای مدعو، ارائه شد.
 در پایان ، پس از بحث و تبادل نظر در خصوص مهمترین علل و عوامل مؤثر بر مرگ کودکان و مشکلات و چالش های موجود در این زمینه، مداخلات پیشنهادی به منظور پیشگیری از مرگ کودکان ۵۹_۱ ماهه با علل مشابه، توسط جناب آقای دکتر قدیری عضو هیأت علمی دانشگاه، رؤسای شبکه و مرکزبهداشت شهرستانهای اسلام آباد و گیلانغرب و سایر اعضاء کمیته ارائه شد. 
 
۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید