اخبار

تشریح اقدامات معاونت بهداشتی دانشگاه در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی برای مقابله با کرونا

تشریح  اقدامات معاونت بهداشتی دانشگاه  در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی برای مقابله با کرونا

🔷 در نشست امروز استاندار کرمانشاه و مسئولان استان در سالن شهدای دولت استانداری مطرح شد:🔻

💠دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه:🔻🔻

🔹وضعیت کرونا در استان روند نزولی دارد اما یک لحظه غفلت موجب بازگشت استان به وضعیت قرمز خواهد شد، بنابراین باید پروتکل های بهداشتی با جدیت کامل رعایت شود.

🔹از زمان شیوع کرونا تا کنون مسئولان ارشد استان همکاری خوبی با متولیان سلامت در استان داشته و دارند و به همین خاطر خوشبختانه بیماری کرونا در استان به خوبی مدیریت شده است.

🔹 تلاش ها و زحمات مسئولان استان بویژه استاندار کرمانشاه در مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در استان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

🔹تا کنون دو مرحله غربالگری کرونا در استان انجام شده و به زودی مرحله سوم غربالگری نیز آغاز خواهد شد.

🔹فعالیت مراکز ۱۶ ساعته در استان بسیار ارزشمند بوده است و راه اندازی این مراکز کمک فراوانی به کادر بهداشت و درمان بود و خدمات بسیاری در این مراکز به بیماران مبتلا به کرونا در حال انجام است.

🔹با تلاش های صورت گرفته دراین مدت توانستیم در غربالگری بیماری کرونا رتبه سوم کشور را کسب کنیم.

🔹همچنین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رتبه اول را در کارکرد تیم های داوطلب بسیج ملی سلامت و رتبه ششم در نمونه گیری بیماری کرونا و رتبه دوم در تعداد مراجعین به مراکز ۱۶ ساعته را بدست آورد.

🔹با وجود ضرورت اجرای پروتکل های بهداشتی در استان، متاسفانه ازدحام در آرامستان ها مشاهده می شود که این مسئله باید کنترل شود در غیر اینصورت مشکل ساز خواهد شد.

🔹همچنین هنوز تعدادی از نانوایی ها پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و همچنین در پارکها و تفرجگاهها نکات بهداشتی و استفاده از ماسک رعایت نمی شود که از مردم می خواهیم برای کنترل بیماری رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک را مد نظر قرار دهند.

💠دکتر الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه :🔻🔻

🔹آزمون دکترای تخصصی با رعایت تمام دستور العمل های بهداشتی به خوبی در استان برگزار شد و از مسئولان اجرایی این آزمون سپاسگزاریم.

🔹برگزاری آزمون سراسری نیز در استان باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و با توجه به دستورالعمل های تعیین شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی اجرا شود.
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا

اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است.
🆔@k_health

https://t.me/k_healthmedia/1329
۱۵ اَمرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید