اخبار

روند رو به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا بسیار نگران‌کننده است و در صورت لزوم اقدامات سختگیرانه‌تری برای کنترل بحران کرونا اجرا می‌شود

روند  رو به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا بسیار نگران‌کننده است و در صورت لزوم اقدامات سختگیرانه‌تری برای کنترل بحران کرونا اجرا می‌شود

🔶در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مطرح شد:🔻🔻

♻️ مهندس بازوند استاندار کرمانشاه :🔻

🔸آمارها نشان می دهد در استان کرمانشاه شاهد یک روند رو به افزایش تعداد بستری‌ها و مبتلایان به ویروس کرونا و همچنین آمار فوتی ها هستیم.

🔸وضعیت کرمانشاه در زمینه بحران کرونا اصلا خوب نیست و برای مدیریت این بحران سخت نیازمند همراهی و همکاری مردم هستیم.

🔸مردم باید از حضور در تجمعات غیرضروری و اماکن شلوغ به شدت پرهیز کنند تا مجبور به اتخاذ تصمیماتی نشویم که منجر به تعطیلی کسب و کارها شود و معیشت مردم در تنگنا قرار گیرد.

🔸اگراین سختگیری ها اعمال نشود، هزینه ها و خسارات زیادی را برای معیشت مردم خواهد داشت و جان بسیاری از عزیزان ما به خطر خواهد افتاد.

🔸 در این شرایط بخش مهمی از توان مدیریت استان صرف کنترل این بحران خواهد شد و از برنامه ریزی مناسب برای اشتغال زایی و جهش تولید در استان بازخواهد ماند.

🔸با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا باید به فکر حفظ سلامت کارکنان باشیم. در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی پروتکل نحوه فعالیت ادارات در روزهای آینده را تدوین نموده و در نشست بعدی ارائه نماید.

🔸همچنین آموزش و پرورش نیز جمع بندی خود را در مورد نحوه فعالیت مراکز آموزشی و حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان اعلام کند.

✔️۱۱خرداد ۹۹

▫️▫️▫️▫️▫️
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا

اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻
🆔@k_health

https://t.me/k_healthmedia/1102
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید