اخبار

مهمترین محدودیت‌های کرونایی" در کرمانشاه کدامند؟

مهمترین محدودیت‌های کرونایی" در کرمانشاه کدامند؟

♻️دکتر مرادی رییس دانشگاه در گفتگو با ایسنا:🔻

📌با توجه به قرار گرفتن استان کرمانشاه در وضعیت هشدار افزایش آمار مبتلایان این بیماری اعمال 33 محدودیت کرونایی در ستاد کرونای استان پیشنهاد داده شد.

📌متاسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش آمار مبتلایان کرونا در استان هستیم و تعداد بیماران بستری‌ و فوتی بر اثر کرونا روبه افزایش است و همین امر استان را در وضعیت "هشدار" قرار داده است.

📌در پی این وضعیت، اعمال 33 محدودیت کرونایی را در ستاد کرونای استان پیشنهاد دادیم که قرار است پس از هماهنگی با ستاد ملی کرونا در سطح استان اجرایی شود.

📌 از جمله این محدودیت‌ها بستن درب آرامستان و جلوگیری از تشییع جنازه میت بصورت دسته جمعی است و فقط دو تا سه نفر از بستگان جهت خاکسپاری باید حضور داشته باشند.

📌جلوگیری از ورود افراد بدون ماسک به پاساژها و بازارهای شهر از جمله دیگر محدودیت ها است و درصورت تشدید وضعیت، کاهش ساعت فعالیت پاساژها در دستور کار قرار می‌گیرد و چنانچه شرایط بدتر شود تعطیلی این مراکز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

📌از جمله دیگر محدودیت های پیشنهادی بحث ممانعت از سوار کردن مسافران بدون ماسک در ناوگان حمل و نقل شهری و برون شهری است، همچنین افزایش شیفت کاری مراکزی مانند مرکز تعویض پلاک و اجرای طرح زوج و فرد در آنها از دیگر محدودیت های پیشنهادی است.

📌کاهش تعداد پرسنل ادارات به یک سوم و فعالیت بصورت دورکاری، ادامه تعطیلی استخرهای سرپوشیده و سونا، استمرار تعطیلی باشگاه های ورزشی پربرخورد، تعطیلی مراکز گردشگری و اماکن سیاحتی از دیگر محدودیت هایی است که باید اعمال شود.

📌همچنین تعطیلی تالارهای پذیرایی، جلوگیری از فعالیت مراکز آموزشی خصوصی و جلوگیری از فعالیت مساجد و برگزاری نمازهای جمعه و جماعات از سایر محدودیت های پیشنهاد شده جهت مقابله با تشدید وضعیت کرونا در استان می باشد.

📌الزام دفاتر عقد و ازواج به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، اتخاذ تمهیدات لازم جهت کنترل و رعایت فاصله گذاری در بازارچه های مرزی(جوانرود، قصرشیرین و پاوه)، عدم برگزاری مراسم ترحیم و جشن ها در مناطق شهری و روستایی ،کاهش ظرفیت کادر آموزشی و پرسنلی در پادگان های آموزشی از دیگر محدودیت های پیشنهادی جهت مقابله با کرونا است.

📌اگر مردم همکاری نکنند قطعا حلقه محدودیت های کرونایی تنگ تر می‌شود بنابراین انتظار داریم مردم برای جلوگیری از خسارت های اقتصادی و معیشتی و سلامت جامعه همکاری کرده و رعایت پروتکل های بهداشتی را مد نظر داشته باشند.


▫️▫️▫️▫️▫️
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا

اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻
🆔@k_health

https://t.me/k_healthmedia/1095
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید