اخبار

هفت هزار بازرسی برای پیشگیری از ابتلای شاغلان به کرونا در کرمانشاه انجام شده است

هفت  هزار بازرسی برای پیشگیری از ابتلای شاغلان به کرونا در کرمانشاه انجام شده است


💠 دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با ایرنا:🔻🔻

🔹 هفت هزار و ۳۰ مورد بازرسی در راستای پیشگیری از ابتلای شاغلان به کرونا در استان انجام شده و ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر شاغل در راستای پیشگیری از این بیماری آموزش دیده اند.

🔹همچنین در این مدت تعداد ۱۷۳ مورد بازرسی بهداشت حرفه ای از کارگاه های ساخت و ساز نیز انجام شده است .

🔹آموزش پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا نیز به بهورزان، کارگران و شاغلان صنایع و کارگاه ها، کارشناسان بهداشت حرفه ای شاغل در نظام شبکه و کارشناسان بهداشت حرفه ای شاغل در صنایع تحت پوشش ارائه شده است.

🔹 ۱۳هزار کارفرما و ۹۰ بازرس بهداشت حرفه ای در زمینه پیشگیری از ابتلا به کرونا آموزش دیده اند و پیامک آموزشی به همه کاردانان و کارشناسان بهداشت حرفه ای شاغل در شرکت ها، کارخانجات، بیمارستان ها و مراکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی ارسال شده است.

🔹تعداد ۴۸۰ مورد بازرسی نیز از جایگاه های توزیع سوخت و پمپ بنزینها صورت گرفته و صرف غذا در سالنهای غذاخوری، صنایع و کارگاه های تحت پوشش ممنوع شده و به جایگزین کردن روش بیرون بری غذا در ظروف یکبار مصرف توصیه می شود.

🔹شرکت فعال در جلسات استانداری، ستاد مبارزه با کرونا، سازمان صمت، اداره کار، خانه صنعت و معدن و دیگر سازمان های مرتبط از دیگر اقدامات انجام شده درخصوص پیشبرد برنامه پیشگیری از ابتلا به کرونا بوده است .

🔹در حال حاضر یک هزار و ۸۵۶ کارگاه در زمینه گندزدایی و تهویه مناسب محیط کار اقدام کرده اند و۱۳ هزار و ۵۱۰  شاغل از وسایل حفاظت فردی استفاده می کنند و ۱۴ مورد بازرسی بهداشت حرفه ای از زندانها انجام شده است.


▫️▫️▫️▫️▫️
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا

اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻
🆔@k_health

https://t.me/k_healthmedia/1037
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۰:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید