اخبار

عملکرد کرمانشاه در کنترل کرونا در سطح ملی مورد توجه قرار گرفته است

عملکرد  کرمانشاه در کنترل کرونا در سطح ملی مورد توجه قرار گرفته است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: عملکرد این استان در کنترل بیماری کرونا در سطح ملی مورد توجه بوده و کرمانشاه تاکنون جایگاه مطلوبی در بین استان‌های کشور داشته است.

 به گزارش ایرنا محمدابراهیم الهی تبار در نشست با اعضای ستاد کرونای استان با تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی استان اظهارداشت: کرمانشاه با استفاده از تجربه بحران های گذشته توانسته عملکرد قابل قبولی در کنترل بیماری کرونا را داشته باشد.
وی اظهار داشت: عملکرد برجسته کرمانشاه در کنترل بیماری کرونا حاصل همدلی اعضای ستاد کرونای استان، همراهی و مشارکت مردم و بهره گیری از تجربه بحران های گذشته در استان بوده است.
 الهی تبار، در ادامه با تاکید بر ادامه راهبردهای پیشگیرانه و آگاهی بخش به جامعه برای کنترل بیماری کرونا افزود: همچنان باید جامعه را از خطرات شیوع این بیماری آگاه ساخت و هشدارهای لازم از سوی رسانه ها به شهروندان داده شود.
وی با اشاره به غربالگری ۸۹/۲ درصد مردم استان در طرح ملی بسیج کرونا تصریح کرد: مبتلایان به بیماری کرونا زیرپوشش و پایش کادر بهداشت و درمان قرار می گیرند و نقاهتگاه هایی برای افراد مبتلا در استان پیش بینی شده تا در طول درمان از جامعه فاصله داشته باشند.
معاون استاندار همچنین گفت: ضروری است که شهروندان و افراد مبتلا نسبت به مسوولیت فردی و مدنی خود در قبال جامعه آگاه شوند تا از تماس و حضور در اجتماعات خودداری کنند

۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ۲۳:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید