اخبار

⭕️اعلام وضعیت قرمز در استان کرمانشاه توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی🔻

⭕️اعلام وضعیت قرمز در استان کرمانشاه توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی🔻
🔴🔴🔴🔴🔴🔴


⛔️پیام بسیار مهم رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خطاب به مردم استان🔻🔻

▫️به نام‌خدا▫️

✔️مردم شریف استان کرمانشاه

❌همانگونه که مستحضرید ویروس کرونا در حال حاضر بیش از ۱۲۰ کشور جهان را درگیر کرده و بیش از ۱۲۰ هزار نفر مبتلا و حدود ۵ هزار قربانی ماحصل هجوم این ویروس به کشورهای مختلف جهان است

❌کشور ما و به تبع آن استان کرمانشاه نیز در معرض آسیب گسترده این ‌ویروس قرار گرفته و متاسفانه به زودی با آمار بالای مبتلایان ، شاهد یک رخداد تلخ و همه گیر در کشور و استان خواهیم بود

❌لذا به صراحت با اعلام ‌وضعیت قرمز و هشدار جدی یک بحران فراگیر که شمار بسیاری از خانواده های استان را به گرداب رنج‌ و ‌عذاب خواهد کشید ، از همه مردم ، از هر قشر ، صنف ، ‌مذهب ، منطقه و ... در استان قویا می خواهم‌برای نجات جان خود و خانواده تان ، در خانه به صورت قرنطینه و ‌بدون ارتباط با دیگران بمانید و به هیچ وجه با حضور در جمع ، بازار ، خیابان و یا هرجای دیگری، خود را در معرض حمله دردآور ویروس به جان و‌ روانتان قرار ندهید.

❌ضمن اینکه از همکاری گسترده مردم فهیم استان در مبارزه با کرونا سپاسگزاری می نمایم، به همگان اعلام می کنم این هشدار را به منزله یک فوریت گسترده بهداشتی بدانید و‌ با انجام رفتارهای پرخطر و یا بی توجهی به دستورات بهداشتی ، در درد ، رنج و ‌مرگ عزیزانتان سهیم نشوید ، چرا که در حال حاضر با بی توجهی و سهل انگاری عده ای ، جان دیگر شهروندان و به ویژه کادر بهداشتی ، درمانی کشور که با ایثار و از خودگذشتگی کم نظیر در حال تلاش شبانه روزی هستند ، به مخاطره جدی افتاده و یا موجب مرگ آنان شده است.


❌در پایان تکرار می کنم که در خانه بمانید و با هر آنچه دارید و برای شما مقدور است ، زندگی خود را در خانه بگذرانید . مغازه ها و ‌محل های خود را تعطیل و ترک کنید ، زیرا شهر پر از بمباران ویروس وحشی کووید ۱۹ است و این زندگی شما را به شدت تهدید می کند.

🔹شما را به خدا در خانه بمانید ! 🔹

✔️دکتر مرادی
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸

https://t.me/k_healthmedia/835
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻
🆔@k_health
۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ۲۳:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید