اخبار

موافقت رئیس ستاد ملی مدیریت کرونا با پیشنهاد استاندار کرمانشاه:🔻🔻

موافقت رئیس ستاد ملی مدیریت کرونا با پیشنهاد استاندار کرمانشاه:🔻🔻

⛔️محدودیت های تردد در شهرهای مبداء و کانون کرونا انجام می شود/
راه اندازی استودیو سلامت به عنوان تجربه ای موفق به دیگر استانها معرفی شود

✅جلسه ویدئو کنفرانس وزیر بهداشت و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور امروز پنج شنبه( ٢٢ اسفندماه) به منظور بررسی اقدامات انجام شده در راستای مقابله و مبارزه با شیوع کرونا ویروس در استانها برگزار شد.

🔹دکتر نمکی وزیر بهداشت و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در این جلسه از اقدامات انجام شده در استان کرمانشاه تشکر و با پیشنهاد مهندس بازوند استاندار کرمانشاه مبنی بر اعمال محدودیت های ترافیکی در شهرهای مبداء و کانون های کرونا موافقت کرد.

💠دکتر نمکی وزیر بهداشت:🔻🔻

🔸مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در هر جایی که فعالیت داشته منشاء اثربخشی، تحول، خیر و برکت بوده و پیشنهاد ایشان روز شنبه در ستاد ملی مصوب و ابلاغ خواهد شد و اجازه خروج شهروندان را از شهرهای مبداء نخواهیم داد.

🔸رئیس ستاد ملی مدیریت کرونا پیش بینی های انجام شده برای تأمین دارو انجام شده و دارو های مورد نیاز را پیش بینی کرده ایم و کمبود دارو نداریم و نخواهیم داشت.

💠مهندس بازوند استاندار کرمانشاه:🔻🔻

🔹به ستاد ملی مبارزه با کرونا پیشنهاد می کنیم در دستورالعملی محدودیت مسافران را از شهر مبداء و به ویژه کانون های کرونا اعمال و اجازه خروج و حرکت به سمت دیگر استانها داده نشود.

🔹از زحمات، ایثار و تلاش جامعه پزشکی و پرستاری کشور تشکر می‌کنم، دلسوزان و تلاشگران عرصه خدمت رسانی در استان کرمانشاه نیز بسیار فعال و موثر کار کرده اند و زحمات این عزیزان شایسته تقدیر است.

🔹راه اندازی استودیو سلامت برای گسترش آموزش و اطلاع رسانی شفاف و آنلاین سبب مشارکت بیشتر مردم شد و به عنوان یک تجربه موفق به دیگر استانها نیز پیشنهاد می شود.

🔹همه دستگاه های اجرایی برای پشتیبانی از دانشگاه علوم پزشکی بسیج شده اند، خوشبختانه نقشه راه پیشگیری و مقابله با کرونا و وظایف دستگاه های اجرایی در استان مشخص و تدوین شده و امیدواریم با مشارکت مردم این اقدامات سبب کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری شود.

🔹از تلاش و همکاری موثر نهادهای نظامی و انتظامی، سازمان های مردم نهاد، نیروهای جهادی، اصناف و بازاریان نیز تشکر می‌کنم.

🔹هم اکنون ١٠ واحد صنعتی در کرمانشاه با تغییر خط تولید در حال تولید و تأمین اقلام بهداشتی، ضدعفونی دست و سطوح در استان هستند.

▫️▫️▫️▫️▫️▫️
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻


https://t.me/k_healthmedia/833
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ۲۲:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید