اخبار

♻️جلسه ویدئو کنفراس پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا

♻️جلسه ویدئو کنفراس پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا


💠این جلسه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستانهای استان برگزار شد.

⚛دکتر مرادی رئیس دانشگاه:🔻🔻

🔹دانشگاه علوم پزشکی به تنهایی قادر به مهار بیماری کرونا نیست و برای عبور از این بحران باید همدلی و تعامل موثر در بین تمام دستگاهها و نهادهای استان وجود داشته باشد.

🔹مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستانها با داشتن تعامل سازنده با فرمانداران و مدیران دستگاهها در راستای اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونای استان که به این شبکه ها ابلاغ می شود میتوانند در مقابله با کرونا موفق عمل کنند.

🔹مدیران مراکز بهداشتی درمانی در حال خدمت رسانی به مردم هستند و باید مراقبت از خود و نیروهای بهداشتی درمانی را مد نظر قرار دهند تا با سلامتی و توان امکان ارائه خدمات مطلوب به مردم را داشته باشند.

🔹با تلاش های انجام شده در معاونت غذا و داروی دانشگاه وضعیت توزیع ملزومات بهداشتی و پیشگیرانه در مراکز و در سطح استان بهتر خواهد شد.

🔹 در شرایط موجود حضور موثر پزشک و مدیران در مراکز و شبکه های بهداشتی درمانی بسیار ضروری است و مدیران باید با تمام توان در راستای مقابله با کرونا بیش از گذشته فعالیت کنند و ساعات بیشتری را در مراکز محل خدمت خود باشند و با کادر بهداشتی درمانی نهایت تعامل و همکاری را داشته باشند.

🔹مدیران شبکه ها با همکاری فرمانداران نقاهتگاه هایی در شهرستانها در نظر گیرند تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد .

🔹در بیمارستانها ۱۰ تا ۲۰ درصد تختها برای بستری بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفته شود.

🔹با توجه به امضاء تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه و سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در راستای مقابله با کرونا در استان از قابلیت های بسیج و سپاه برای کنترل بیماری استفاده شود.

✔️گفتنی است در این جلسه معاونان دانشگاه و مدیران شبکه های بهداشت ودرمان شهرستانها در خصوص اقدامات انجام شده و مورد نیاز در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا مطالبی بیان کردند.

✔️۲۰ اسفند

▫️▫️▫️▫️▫️▫️
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻

🆔@k_health
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ۲۳:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید