اخبار

🔴🔴🔴((هشدار و اعلام وضعیت قرمز در کرمانشاه))

🔴🔴🔴((هشدار و اعلام وضعیت قرمز در کرمانشاه))



پیام اعضای هیات علمی گروه بیماری های عفونی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه :

▫️به نام خدا▫️

همشهریان و ‌هم استانیهای عزیز !

همانگونه که می دانید ، فرزندان شما در حوزه سلامت روزهای سختی را می گذرانند ، اما روزهای بسیار سخت تری برای اینان و برای شما در پیش است .

خطر ابتلا به کرونا همه شما ، فرزندان و اعضای خانواده ، عزیزان ، دوستان و‌ خویشاوندان شما را به طور جدی تهدید می کند

درصورت برآمدن سیل بیماری، هیچ کسی در امان نیست ، حتی شما ، کسی روئین‌تن و مصون نیست و سایه بیماری و مرگ ممکن است بر سر هرکسی بیفتد، مگر با رعایت موازین و اقدامات بهداشتی.

عزیزان ! همانگونه که می بینید حتی زیارت خانه خدا و فرایض نمازجمعه و جماعت تعطیل شده و فعالیت ادارات به حداقل رسیده است. لذا از شما خواهش می کنیم که از همین امروز مغازه ها و کسب و‌کارهای خود را از نظر تردد و‌ تجمع مدیریت کنید، خودروهای خود را متوقف کنید ، به خرید و قدم زدن‌در خیابان ها ، پاساژها و پارکها خاتمه دهید .

مهمانی ، شب نشینی و ‌دید و بازدید را تعطیل کنید ، خود و خانواده را در خانه قرنطینه کنید و به هیچ وجه به دید و‌ بازدید عید و ‌مسافرت نوروزی فکر نکنید . این کار از نظر ما شدیدا ممنوع است.

رفتارهای بهداشتی از جمله شستشوی مکرر دست ها ، عدم دست دادن و‌ روبوسی و ... را ادامه داده ، رفت و ‌آمد در شهر را به حداقل برسانید ، هرگز و هرگز کاری که موجب تجمع عده ای می شود ، انجام‌ندهید و خود از جمع دوری کنید ، دستورات بهداشتی را جدی بگیرید و بخصوص مواظب سالخوردگان و ‌افراد دارای بیماری های زمینه ای باشید و مراوده خود را با آنان ، کمتر کنید.

بیایید با توکل بر خدا با همت و قلبهایی نزدیک، اما جسم دور از هم ، به مبارزه با بیماری برخیزیم و کرونا را شکست بدهیم .

این‌ پیام را به منزله هشدار و اعلام وضعیت قرمز بهداشتی تلقی کنید و به همه کسانی که دوست دارید، این اخطار را از جانب ما اعلام کنید .

اعضای هیات علمی گروه بیماری های عفونی دانشکده پزشکی
دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ۲۲:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید