اخبار

⭕️تجمعات جمعه آخرسال و چهارشنبه‌سوری یک خطر بسیار جدی برای فراگیرشدن کرونا است

⭕️تجمعات جمعه آخرسال و چهارشنبه‌سوری یک خطر بسیار جدی برای فراگیرشدن کرونا است
🔴معاون عمرانی استانداری:


✅مهندس سالاری معاون عمرانی استانداری در نشست گردهمایی شهرداران سراسر استان اظهار داشت:🔻🔻

 ◽️خوشبختانه در سال ۹۸ استان کرمانشاه در تمامی بحرانها، از یک فرماندهی بسیار هوشمندانه و مدبرانه برخودار بوده و با موفقیت این رویدادها را پشت سر گذاشته است.

◽️در بحران اخیر کرونا نیز با اتخاذ تصمیمات بسیار خوب و به موقع توسط مهندس بازوند به عنوان فرمانده بحران در استان، یک سیستم نظارت و پیشگیری و کنترل بسیار خوب در استان شکل گرفته است و خوشبختانه این اقدامات با همراهی و همدلی همه شهروندان عزیز و دغدغه‌مند کرمانشاهی به خوبی پیش می‌رود.

◽️دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه یک مجموعه توانمند و دارای امکانات مناسب است و تاکنون توانسته ابعاد مختلف بیماری کرونا را به خوبی مدیریت کند.
 
◽️خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی تبدیل به مرکز آزمایشگاهی تشخیص کرونا در غرب کشور شده است و جواب آزمایش‌ افراد مشکوک که تا پیش از این ۱۲ روز طول می‌کشید اکنون تنها در چند ساعت مشخص می‌شود‌.

◽️از تلاش‌های شهرداران در زمینه ضد عفونی فضاهای عمومی شهرها تقدیر می کنم، ضد عفونی مداوم مراکز شلوغ مانند پارک‌ها، پایانه‌های مسافری و ایستگاه‌های تاکسی باید به شکل مداوم انجام شود تا سلامت شهروندان به خطر نیافتد.

◽️سازمان صنعت و معدن برای تامین مواد ضد عفونی موردنیاز شهرداری‌ها اعلام آمادگی کامل کرده است، شهرداری‌ها لیست این نیازها را تحویل این سازمان دهند.

◽️زباله‌گردها در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا هستند و بر همین اساس هماهنگی های لازم برای انتقال آن‌ها به گرمخانه‌های بهزیستی به عمل آمده و در برخی شهرها اینکار انجام شده‌ است.

◽️با توجه به در پیش بودن رویدادهایی مانند چهارشنبه سوری و جمعه آخر سال، شهرداری ها باید تلاش کنند با ارائه هشدارهای لازم از تجمعات و ازدحام جمعیت در این ایام جلوگیری کنند و تدابیر لازم را برای این ایام بیاندیشند و فضاهای آرامستان‌ها را ضد عفونی کنند.

◽️رها کردن دستکش و ماسک‌های آلوده در فضاهای عمومی را عاملی مهم برای انتقال ویروس کرونا است لذا از مردم عزیز درخواست می کنیم از این کار جدا" اجتناب کنید.

◽️وقوع بحران‌های مانند کرونا نباید بهانه‌ای برای توقف برنامه‌های توسعه‌ای در شهرها باشد و شهرداران تلاش کنند با بهره گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی به روند توسعه شهرها شتاب ببخشند.

▫️▫️▫️▫️▫️▫️
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻

🆔@k_health

https://t.me/k_healthmedia/814
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ۲۳:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید