اخبار

ویدیوو کنفرانس معاون بهداشتی در راستای اجرای کمپین ملی بسیج کنترل فشار خون

ویدیوو کنفرانس معاون بهداشتی در راستای اجرای کمپین ملی بسیج کنترل فشار خون
ویدئو کنفرانس دکتر شکیبا با روسای شبکه در خصوص طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا
همزمان با آغاز طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا دکتر ابراهیم شکیبا معاونت بهداشتی دانشگاه طی یک ویدئو کنفرانس توصیه ها وتوضیحات نهایی را جهت روسای شبکه های بهداشت 14 شهرستان استان ارائه نمود.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی، دکتر ابراهیم شکیبا در این ویدئو کنفرانس با اشاره به اهمیت بالای این طرح گفت:بسیج ملی کنترل فشار خون بالا یکی از افتخارات بزرگ برای نظام می باشد.وی این طرح را کاری عاقلانه،کم هزینه و اثرگذار دانست که از سوی وزارت بهداشت صورت گرفته چرا که بسیاری از بیماری هایی که باعث مرگ و میر می شود و بسیاری از ناتوانی ها ریشه در فشار خون دارد از اینرو اگر قرار باشد کاری برای سلامت مردم صورت بگیرد همین جاست.
معاونت بهداشتی دانشگاه خطاب به روسای شبکه های بهداشت شهرستان ها گفت برای موفقیت صد درصدی این طرح از همه ی امکانات و توانتان استفاده نمایید و انتظار می رود لا اقل 85 درصد جمعیت هدف در این طرح مورد سنجش فشار خون قرار بگیرند.
وی ضمن تاکید دوباره بر اهمیت این طرح و با اشاره به توانایی تک تک همکاران ادامه داد که انتظار می رود در این عرصه نیز توان خود را به معرض نمایش گذاشته و برای دانشگاه افتخاری دیگر کسب نمایید.
معاونت بهداشتی دانشگاه استفاده حداکثری از توان بهورزان،دانشجویان و مراقبین سلامت را در اجرای طرح خواستار شد و تاکید نمود که هدف اولیه و اصلی ما سلامت مردم می باشد و در این زمینه هرکاری انجام شود کم می باشد.
گفتنی است که طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا در روز عید سعید فطر اجرا می گردد و در  روز شنبه 18 خرداد راس ساعت ۹ صبح  بصورت نمادین در کرمانشاه با حضور هیئت رئیسه و ریاست محترم دانشگاه،فرماندار،شهردار ،فرمانداران و سایر مقامات محلی آغاز می گردد.

 

#بسیج_ملی_کنترل_فشار_خون

#فشارخون_بدانیم_و_اقدام_کنیم

 

✔️ شنبه  یازدهم اردیبهشت

 

۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید