اخبار

طرح سنجش سلامت نواموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی

طرح سنجش سلامت نواموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی

ستاد هماهنگی طرح سنجش سلامت نواموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی برگزار گردید.

در تاریخ 7/3/98  ستاد هماهنگی  طرح سنجش سلامت نواموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی با خیر مقدم مدیر کل اموزش و پرورش آقای دکتر یزدان پناه و حضور اعضای ستاد اجرایی تشکیل گردید. در این جلسه ضمن بررسی و گزارش عملکرد طرح سنجش سلامت نوآموزان در سال گذشته به برنامه های پیش رو اشاره شد. سپس اقای مهندس اردلان معاون اجرایی معاونت بهداشتی  ضمن اعلام همکاری لازم در اجرای این طرح از آمادگی مراکز جامع خدمات سلامت، پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت جهت پذیرش نواموزان خبر دادند.

با توجه به اینکه هدف از اجرای طرح مذکور سنجش سلامت نوآموزان در ابعاد مختلف از جمله جسمی، شنوایی، بینایی و شناسایی ناتوانی ها و اختلالات یادگیری و مشکلات رفتاری نوآموزان می باشد لذا ضروری است خانواده های محترم که دارای فرزند بدو ورود به دبستان یا پیش دبستانی هستند ضمن مراجعه به مدرسه نسبت به گرفتن نوبت در پایگاه سنجش اقدام نموده تا در موعد مقرر خدمات فوق جهت ایشان انجام شود.

طرح سنجش از اوایل تیر ماه سال جاری شروع و پیش بینی می شود حدود 30500 نوآموز با همکاری اداره آموزش و پرورش و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از لحاظ سلامت چشم، گوش، حلق و بینی، قد و وزن و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایج خدمات ارائه شده در سامانه الکترونیکی ثبت شود.

۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید