اخبار

مسدود شدن راه مانع نجات جان مادر باردار سرپل ذهابی نشد


کرمانشاه- ایرنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از انتقال مادر باردار اهل یکی از روستاهای شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب به بیمارستان این شهرستان و نجات جان او با وجود بارش شدید باران و مسدود شدن راه خبر داد.
مسدود شدن راه مانع نجات جان مادر باردار سرپل ذهابی نشد
محمدابراهیم شکیبا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شب گذشته به این مادر باردار 35 ساله ساکن روستای تنگ حمام از توابع دهستان جابری شهرستان سرپل ذهاب ضربه شدیدی وارد شد ،افزود :پس از انجام اقدامات و بررسی لازم ،وضعیت مصدوم به کارشناس مسئول سلامت مادران معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، اعلام و هماهنگی لازم جهت اعزام با آمبولانس به بیمارستان سرپل ذهاب انجام شد.
وی ادامه داد: پس از اطلاع موضوع به ستاد بهداشت خانواده شهرستان سرپل ذهاب یک دستگاه آمبولانس به سرعت به روستای محل سکونت این مادر باردار اعزام شد اما به علت مسدود شدن راه در اثر بارش شدید باران، آمبولانس از ادامه مسیر بازماند.
معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: همچنین هماهنگی جهت اعزام تراکتور و یک دستگاه خوردوی جیپ توسط بهورز روستا انجام و پس از تلاش فراوان این مادر باردار توسط اکیپ اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
وی تصریح کرد: در این حادثه نیروهای اعزامی از ارتش جمهوری اسلامی ایران و هلال احمر هم برای امداد رسانی حضور داشتند.
براساس آمار سازمان هواشناسی استان کرمانشاه؛ در 24 ساعت گذشته در شهرستان سرپل ذهاب بارش 30.9میلی متر باران ثبت شده است.
شهرستان سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار نفر جمعیت در غرب استان و در فاصله 120 کیلومتری شهر کرمانشاه قرار دارد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید