اخبار

نشست دکتر شکیبا و همکاران معاونت بهداشتی با انجمن دانشجویی بهداشت و غذا تشکیل گردید

نشست دکتر شکیبا و همکاران معاونت بهداشتی با انجمن دانشجویی بهداشت و غذا تشکیل گردید

 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی نشست دکتر شکیبا و همکاران معاونت بهداشتی با انجمن بهداشت و غذا دانشجویی در معاونت امور بهداشتی برگزار گردید.

دکتر شکیبا ضمن قدردانی از حضور دوستان انجمن بهداشت و غذا گفتند توفیقی است که ما با دانشجویان عزیز همکاری نماییم واین مسئله برای نظام سلامت ارزشمند است چرا که علم در کنار تجربه به دست می آید و از طرفی در بحث علمی می توانند نقاط ضعف سیستم سلامت را تدبیر کنند.

ایشان افزود بسیار خرسندیم که دانشجویانی با این انگیزه پای کار هستند و نشان می دهد افرادی هستند که می خواهند از علم خود بر زندگی مردم اثربخش باشند. توقع است از همین دوستان برای ارتقای سلامت و ماحصل علم و تجربه استفاده کنیم.

رحیمی دبیر انجمن بهداشت و غذای دانشجویی با بیان اینکه  انجمن از شهریور 95 شروع بکار کرده است گفت فعالیت های علمی، پژوهشی ،تحقیقاتی و کمک در بین الملل سازی دانشگاه وامور فرهنگی و تقویت کارگروهی همچنین  شناسایی دانشجویان علمی فرهنگی اقدام نموده است  ما همچنین برای بحث گردشگری سلامت و روستای سالم تلاش می کنیم .

ایشان در ادامه گزارشی از کارها و اقدامات انجام شده ارائه دادند.

 پاکسازی پارک کوهستان ، برگزاری غرفه صنایع غذایی، فعالیت های آموزشی داخل انجمن، کارگاه تیم ورک ،سالم سازی روستاها و تغییر زندگی مردم داخل روستاها در زمینه آموزش از فعالیت های این انجمن بوده است.

در ادامه کارشناسان محترم هر گروه نیازه و رنامه های خود را اعلام نمودند.

۱۳ دی ۱۳۹۵ ۱۰:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید