اخبار

نشست بررسی وضعیت سامانه سیب و حاشیه نشینی استان کرمانشاه برگزارشد.

نشست  بررسی وضعیت سامانه سیب و حاشیه نشینی استان کرمانشاه برگزارشد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی نشست  بررسی  وضعیت سامانه سیب و حاشیه نشینی استان با حضور مدیران شبکه های بهداشتی درمانی استان و مدیران گروههای معاونت بهداشتی در مانیتورینگ روم معاونت بهداشتی برگزار شد.

در این نشست دکتر شکیبا با بیان اینکه  علیرغم  وضعیت خوبی که درسامانه سیب  کشور داشتیم گفتند اما متاسفانه  از رتبه دوم به رتبه های پایین نزول پیدا کردیم و بایستی برای بهبود شرایط کار کنیم.

ایشان به مدیران شبکه تاکید کردند ظرف یکی و دو هفته جهت اصلاح و تکمیل اطلاعات و ثبت سامانه سیب اقدام نمایند  که بتوانیم شاهد  ارتقای مجدد سامانه سیب باشیم همچنین مدیران شبکه ها موظف شدند زیرساخت های سامانه سیب را برای همکاران شبکه ها فراهم نمایند.

وی در ادامه افزود حاشیه نشینی موضوع مهمی است که مرتبط به سامانه سیب است ودر حال حاضر حاشیه نشینی با تأخیر در حال انجام است چرا که  از لحاظ اداری به مشکلات و پیچیدگی هایی برخورد کردیم.

معاونت  امور بهداشتی  گفتند در ساخت و ساز مراکز بهداشتی درمانی با مشکلاتی روبرو هستیم که با دریافت اعتبارات نیازمند تلاش مضاعف دفتر فنی و شبکه ها میباشیم چرا که  دریافت اعتبارات بر مبنای پیشرفت فیزیکی میباشد و با حجم عملیات عمرانی در دانشگاه با کندی کارمواجهه هستیم.

در ادامه خانم لقایی مدیر واحد آمار گزارشی از برنامه های سامانه سیب شبکه ها ارائه دادند.

در این نشست اعلام گردید شهرستان جوانرود بهترین خدمات را در سامانه سیب در سطح استان کرمانشاه ارائه داده است.

۲۸ آذر ۱۳۹۵ ۱۴:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید