اخبار

کرمانشاه به عنوان یکی از چهار دانشگاه کشور در اجرای طرح نظارت بهداشتی ویژه اربعین فعال است.

کرمانشاه به عنوان یکی از چهار دانشگاه کشور در اجرای طرح نظارت بهداشتی ویژه اربعین فعال است.
 
مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشت و درمان استان کرمانشاه از آغاز طرح نظارت بهداشتی ویژه اربعین خبر داد.
  به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی کرمی در گفت و گو با خبرنگار پاک پرس، اظهار داشت: به منظور اجرای طرح نظارت بهداشتی ویژه پیاده روی اربعین، 33  تیم در 10 شهرستان استان به مدت 20 روز از روز بیستم آبان ماه به صورت شبانه روزی نسبت به انجام بازرسی اقدام می کنند.

مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشت و درمان استان کرمانشاه بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان یکی از چهار دانشگاه کشور به صورت  مستقیم و غیر مستقیم در اجرای طرح مذکور فعال است.

کرمی با اشاره به برگزار جلسات متعدد در راستای برگزاری مطلوب تر طرح نظارتی ویژه اربعین گفت: به همین منظور نیز مانوری در روز گذشته برای ارائه آمادگی دانشگاه علوم پزشکی اجرا شد.

وی درباره شرح وظایف 33 تیم بازرسی که به صورت دو نفر نظارت می کنند افزود: بازدید از موکب ها و مبادی ورودی و سرویس های بهداشتی پیش ساخته جانمایی شده، نظارت بر بهداشت آب و مواد غذایی،  و ارائه مباحث آموزشی در کنار توزیع بسته های آموزشی از جمله ماموریتهای این تیم ها است.

مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشت و درمان استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح ادارتی نظیر آب و فاضلاب روستایی، راه و شهرسازی، عتبات عالیات و ارشاد اسلامی مشارکتی جدی دارند.

۲۴ آبان ۱۳۹۵ ۱۳:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید