اخبار

پیام رئیس دانشگاه به مناسبت "روز اورژانس"

پیام رئیس دانشگاه به مناسبت "روز اورژانس"

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی روز اورژانس را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

"به نام خدا"

چهل و چهارمین سال تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی را گرامی داشته و ۲۶ شهریور روز اورژانس را به همکاران گرامی فوریت های پزشکی تبریک می گویم.

نگاهی به گذشته اورژانس ، سیر صعودی و قابل قبولی را از پیشرفت در این خدمت امدادی نشان داده و تحولات فراگیر ، برنامه های اجرایی موثر ، پروتکل های کارآمد و نیز تلاش ۲۴ ساعته مدیران و پرسنل متعصب و متخصص ،این نهاد را به یکی از تاثیرگذارترین بخش های حوزه سلامت بدل کرده و این بخش اکنون به عنوان سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث، فصل جدیدی از فعالیت های سازمان یافته و رو به ترقی خود را آغاز نموده است.

برآورد تعداد موارد نجات جان انسان ها در محل حادثه ، انتقال مجروحان به مراکز مختلف ، آموزش های عمومی و مشاوره های به موقع را در طی چهل و چهار سال گذشته که نتیجه عشق به نجات انسانها در این همکاران گرامی است را شاید نتوان محاسبه کرد ، اما می توان لذت این جان بخشی و نجاتگری و رضایت و لطف خالق از فریادرسی به گرفتاران را احساس کرد.

دقت ، سرعت ، کارآمدی و عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه در چند سال گذشته ، به ویژه در رخدادهای مهیب طبیعی همچون زلزله و سیل تصادفات مکرر و تاثر آور جاده‌ای و حوادث شهری و خانگی و رشد روز افزون سوانح و بیماری ها و نیز مانورها و آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل را می‌توان مطلوب ارزیابی کرد.

لازم می دانم ضمن قدردانی از یکایک پرسنل سپید پوش و نجاتگر اورژانس ، اظهار امیدواری نمایم روز به روز با آمادگی علمی و عملی بیشتر این عزیزان ، رشد آگاهی جامعه ، تجهیز بیشتر ناوگان اورژانس ، اصلاح و بهینه سازی ساختار و توسعه خدمات ،بتوانیم در کوتاه ترین زمان و در بالاترین سطح ، یاریگر مجروحان ، مصدومان و مددجویان باشیم

     دکتر محمودرضا مرادی
      رییس دانشگاه






۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید