اخبار

افتخاری دیگر برای دانشگاه: دانشجوی بهداشت محیط دانشگاه به عنوان پژوهشگر برجسته کشوری انتخاب شد.

افتخاری دیگر برای دانشگاه: دانشجوی بهداشت محیط دانشگاه به عنوان پژوهشگر برجسته کشوری انتخاب شد.
سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه گفت: دانشجوی رشته بهداشت محیط مقطع کارشناسی دانشکده بهداشت از سوی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به عنوان "پژوهشگر برجسته" معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دکتر عبدی با اشاره به اینکه، دانشجوی پژوهشگر برجسته طبق دستورالعمل اجرایی نحوه امتیازدهی به فعالیت های تحقیقاتی دانشجویان پژوهشگر موضوع بند"ک" ماده 2 آئین نامه تسهیلات آموزشی، پژوهشی و رفاهی ویژه استعدادهای درخشان انتخاب می شود، افزود: فرید خسروی دانشجوی مقطع کارشناسی رشته بهداشت محیط با کسب 53.80 امتیاز توانست عنوان پژوهشگر برجسته را در سال 1397 کسب نماید.

دکتر علیرضا عبدی، علاقه مندی دانشجویان به امور پژوهشی و آشنایی با آیین نامه های موجود را نتیجه زحمات بی شائبه و پیگیری های مجدانه مسئولین معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه که نقش اساسی در معرفی این افراد به  معاونت تحقیقات و فناوری وزارت متبوع داشته اند، دانست و از آنها قدردانی نمود.

  سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه، این موفقیت ارزنده را به دانشجویان، کلیه اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تبریک گفت و کسب توفیقات روز افزون برای دانشجویان را آرزومند شد.

 

۸ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید