اخبار

100 درصد جمعیت روانسر از مزایای طرح پزشک خانواده بهره مندند

100 درصد جمعیت روانسر از مزایای طرح پزشک خانواده بهره مندند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر افزود: با اجرای برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی، 100 درصد جمعیت این شهرستان از مزایای این طرح استفاده می کنند.

دکتر محمدسعید سریری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون 16 پزشک در پنج مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و یک مرکز بهداشت شهرستان روانسر فعالیت دارند.
وی ادامه داد: 2 پزشک متخصص داخلی و اطفال نیز به صورت روزانه در درمانگاه این شهرستان روانسر و با تعرفه دولتی اقدام به ویزیت و معاینه بیماران می کنند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر از افزایش تعداد خانه های بهداشت و بهورزان در این شهرستان طی چند سال اخیر خبر داد و اضافه کرد: هم اکنون 58 بهورز در 31 خانه بهداشت روستایی در حوزه بهداشت و درمان به روستائیان ارائه خدمت می دهند.
دکتر سریری با بیان اینکه چهار پایگاه فوریت های پزشکی محورهای مواصلاتی و ارتباطی شهرستان ایجاد شده و به حادثه دیدگان جاده ای خدمات رسانی می کنند، اظهار کرد: این پایگاه ها در مرکز شهرهای روانسر و شاهو، محور روانسر - کرمانشاه و سه راهی کرمانشاه، ثلاث و جوانرود قرار دارند.
وی افزود: در روزهای اخیر یک دستگاه آمبولانس جدبد به ارزش 12 میلیارد ریال به ناوگان فوریت های پزشگی این شهرستان اضافه شد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر گفت: واحد دیالیز در شهرستان روانسر فعال است و به هشت بیمار دیالیزی ارائه خدمات رسانی می شود.
۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید