اخبار

مسابقه "کیش مهر" برگزار می شود/ اهدا جوایز به چهل نفر برتر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

مسابقه "کیش مهر" برگزار می شود/ اهدا جوایز  به چهل نفر برتر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

 

مدیر هسته گزینش دانشگاه از برگزاری مسابقه کتابخوانی کیش مهر (اصول عقاید و احکام) ویژه کارکنان دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حسین فرهادی با اعلام این خبر گفت: این مسابقه به مناسبت پانزدهم دی ماه مصادف با صدور فرمان امام خمینی (ره) در امر گزینش با همکاری کانون قرآن و عترت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه در سطح مراکز و واحدهای تابع دانشگاه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از چهل نفر برتر این مسابقه با اهداء جوایز نقدی تقدیر می شود اعلام کرد: به افرادی که در این مسابقه موفق به کسب حد نصاب نمره شوند 16 امتیاز آموزشی و به تمامی شرکت کنندگان 6 امتیاز آموزشی تعلق می گیرد ضمن اینکه برای کلیه شرکت کنندگان گواهی حضور در مسابقه صادر خواهد شد.

مدیر هسته گزینش دانشگاه با اشاره به اینکه مسابقه " کیش مهر" برای کارکنان رسمی ، پیمانی و قرار دادی به صورت الکترونیکی برگزار می شود گفت: پرسنل مذکور می توانند رأس ساعت 10 صبح مورخ 97/10/15  با مراجعه به سامانه مجازی به آدرس:  tprs.kums.ac.ir در این مسابقه شرکت نمایند.

فرهادی با بیان اینکه نحوه آزمون برای کارکنان شرکتی به صورت کتبی است گفت: کارکنان مذکور می توانند حداکثر تا تاریخ 97/10/10 با مراجعه به رابطین فرهنگی واحد محل خدمتی خود نسبت به شرکت در مسابقه اقدام کنند.

وی اظهار داشت: علاقه مندن می توانند جهت دریافت کتاب به روابط فرهنگی مستقر در مراکز مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های :7-38256165-083  و 38367395-083  تماس بگیرند.

 گفتنی است منبع آزمون جهت بهره برداری شرکت کنندگان به صورت فایل PDF در سایت آموزش و سایت گزینش قرار گرفته است.

 

۱۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید