اخبار

6 پروژه بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه افتتاح شد

6 پروژه بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه افتتاح شد


6 پروژه بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با اعتباری بیش از 45 میلیارد ریال یکشنبه شب با حضور رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شد.

به گزارش ایرنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آئین افتتاح این طرح ها گفت: مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) با توجه به گستردگی حوزه خدمات در زمینه های مختلف چشم ، سوختگی ، مسمومیت ها ، داخلی ، عفونی و سایر بخش ها نقش بسزایی در درمان بیماران غرب کشور داشته و دارد.

دکتر محمودرضا مرادی افزود: در کنار خدمات درمانی ، فراهم کردن شرایط محیطی و رفاهی شایسته و درخور لازم یک ارائه خدمت مناسب به مراجعین و همشهریان است ، به نوعی که باید بیمار ضمن حضور در بیمارستان احساس آرامش کند.

وی گفت: در راستای رفاه حال بیماران و مراجعان ، اقدامات خوبی در راستای توسعه ، نوسازی و بهسازی بخش ها ، اتاق های عمل‌ ، امکانات رفاهی و واحد های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: راه اندازی بخش بین الملل بیمارستان امام خمینی (ره) با چهار تخت مجزا و خدمات درمانی و رفاهی استاندارد، از دیگر اقداماتی است که در این بیمارستان انجام شده است.

دکتر مرادی افزود: با توجه به پتانسیل خوب استان و حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص مجرب می توان شاهد توسعه حوزه گردشگری سلامت در این بیمارستان بود.

وی گفت: از آنجا که بیمارستان امام خمینی (ره) از ابتدای تاسیس سالانه پذیرای بیمارانی از کشورهای همسایه خصوصا کشور عراق و اقلیم کردستان است، به منظور گسترش صنعت گردشگری سلامت، عملیات آماده سازی بخش بیماران بین الملل در راستای توسعه این حوزه از مرداد ماه سال 97 آغاز شده بود.

وی تصریح کرد که هم اکنون این بخش با تمام خدمات رفاهی برای بیماران و همراهان آنان آماده ارائه خدمات درمانی در تخصص های چشم ، پوست ، داخلی ، نفرولوژی و گوش و حلق و بینی به مراجعان است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این بخش دیگر پروژه هایی از جمله رختشویخانه در 170 متر زیر بنا با تجهیزات پیشرفته ، داروخانه شبانه روزی ، آسانسور و پارکینگ ؛ جهت نوسازی و بهسازی این بیمارستان و در راستای ارتقاء کیفیت خدمات و رفاه حال بیماران ظهر امروز به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد که در 2 سال اخیر 25 پروژه عمرانی در بیمارستان امام خمینی (ره) انجام و به بهره برداری رسیده است.

معاون درمان دانشگاه علوم کرمانشاه نیز در این آئین گفت: بخش بیماران بین الملل بیمارستان امام خمینی (ره) مناسب ساخته شده و می تواند الگویی برای سایر مراکز باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین گفت: نوسازی اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) یکی از موضوعات مهم است که مقدمات کار آن انجام شده و بزودی شاهد بازسازی آن خواهیم بود.

بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با مساحت 32 هزار و 500 متر مربع، زیربنای 12 هزار متر، 220 تخت مصوب و 224 تخت فعال، شامل بخش های چشم، گوش و حلق و بینی، سوختگی، داخلی، مسمومیت، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز، عفونی، اتاق های عمل، کلینیک و آی سی یو است.

۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید