اخبار

بررسی مشکلات اجرایی پروژها ی در دست اقدام مجمع خیّرین سلامت استان کرمانشاه

بررسی مشکلات اجرایی پروژها ی در دست  اقدام مجمع خیّرین سلامت استان کرمانشاه
به دعوت حوزه ی مشارکت های مردمی معاونت اجتماعی ، جلسه ای به منظور بررسی و رفع مشکلات اجرایی چند پروژه ی در دست ساخت مجمع خیّرین سلامت در سطح استان کرمانشاه ، برگزار گردید.

231-1

در جلسه ای که در شامگاه روز شنبه 1396/06/17 ، از ساعت 21 الی 1 بامداد در محل دفتر معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی، به ریاست دکتر فیض اله منصوری و با حضورمدیر عامل و مسئولین  مجمع خیّرین سلامت استان ، کارشناسان دفتر فنی  دانشگاه  و پیمانکاران طرف قرار داد پروژه ها  تشکیل شد، مشکلات اجرایی عملیات ساخت خانه های بهداشت روستاهای :  گراوه در شهرستان قصرشیرین ، کولسوند و شیرزادی در شهرستان گیلان غرب ،کندهر، چالا بکرو کله جوب در شهرستان اسلام آباد و گاوسور در شهرستان دالاهو ، که توسط مجمع خیّرین سلامت استان در دست ساخت می باشند، به تفکیک  مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت .

در این جلسه معاون اجتماعی دانشگاه ، با قدردانی از زحمات مسئولین مجمع ، از خیّرین سلامت استان به عنوان پشتیبانان بی ادعا و فداکار نیک اندیشی و معنویت و کمک به همنوعان نام برد . او هم چنین از مسئولین دفتر فنی دانشگاه و پیمانکاران طرح ها خواست تا با تلاش  بیشتر خود، موجب تسریع در به  بهره برداری رسیدن پروژه ها شوند تا از این طریق،  زمینه های رضایت خیّرین و تشویق سایرین به عمل خیر در جامعه فراهم گردد.

۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید