اخبار

پیام معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن سال نو

پیام معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن سال نو

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی پیامی فرا رسیدن سال 1397 و عید نوروز را به ملت ایران و جامعه بزرگ غذا و دارو سراسر کشور تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو کرمانشاه: متن پیان بدین شرح است:

به نام خالق هستی بخش

خداوند بزرگ و متعال را شاکریم که باز فرصتی دوباره به ما عطاء فرمود تا بهاری دیگر که فصل شکوفایی و نو شدن است را شاهد باشیم.

برای اینجانب مایۀ بسی خرسندی است تا فرا رسیدن بهار و آغاز سال 1397 خورشیدی را به پیشگاه ملّت بزرگ و تمدّن سازِ ایران بویژه خانواده بزرگ غذا و دارو تبریک عرض نمایم.
اگرچه در سال 96 سوانح و حوادث ناگواری از جمله زلزلۀ کرمانشاه، آتش‌سوزی نفتکش سانچی و سقوط هواپیمای مسافربری، کام ایرانیان را تلخ کرد، امّا با ایثار و همدلی مردم عزیز ایران این تلخکامی ها به نور امید مزیّن شد. جا دارد که از ملت شریف و دلسوز ایران بابت کمک های بزرگی که به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه داشتند و در سریعترین زمان ممکن به یاری همنوعان خود شتافتند قدردانی نمایم.
اینجانب ضمن آرزوی علوّ درجات برای جانباختگان و درگذشتگان سال 96  از درگاه پروردگار متعال مسئلت مینمایم که درسال جدید تندرستی و امنیت را به همه ملت ایران عطا فرموده و نعمت و برکات خویش را بر ما نازل فرماید.

۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید