اخبار

اجرای طرح نظارت بهداشتی ویژه اربعین توسط 33 تیم بازرسی در کرمانشاه

اجرای طرح نظارت بهداشتی ویژه اربعین توسط 33 تیم بازرسی در کرمانشاه
مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان خبرداد:
اجرای طرح نظارت بهداشتی ویژه اربعین توسط 33 تیم بازرسی در کرمانشاه
مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه از اجرای طرح نظارت بهداشتی ویژه اربعین توسط 33 تیم بازرسی در 10 شهرستان استان کرمانشاه خبرداد.       
به گزارش خبرنگار کردپرس، کرمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح نظارت بهداشتی ویژه پیاده روی اربعین توسط 33  تیم بازرسی در 10 شهرستان مسیر عتبات استان از روز بیستم آبان ماه آغاز شده است، اظهارداشت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان یکی از چهار دانشگاه کشور به صورت  مستقیم و غیر مستقیم در اجرای این فعالیت می کند.

وی از برگزاری جلسات متعدد بین بخشی و درون بخشی و انجام مانور در راستای استقبال هرچه بهتر از زائران اربعین در استان خبرداد و تاکید کرد: در این رابطه تا کنون برنامه های خوبی اجرا شده و برنامه هایی نیزهم اکنون در دست اقدام است.

به گفته این مسئول 33 تیمی که به کار بازرسی و نظارت بهداشتی در مسیر عبور زائران اربعین در استان مشغول هستند متشکل از کارشناسان مبارزه با بیماری ها می باشند که در تمام ساعات شبانه روز به  ارائه خدمت می پردازند.

وی بیان داشت: بازدید از موکب ها، سرویس های بهداشتی، نظارت بر بهداشت آب و مواد غذایی و ارائه مباحث آموزشی از جمله ماموریت ها و وظایف این تیم های کارشناسی خواهد بود.

وی در پایان به همکاری ادارات استان با دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه اشاره کرد و یاد آورشد: ادارتی نظیر آب و فاضلاب روستایی، آب و فاضلاب شهری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی، عتبات عالیات و شهرداری در اجرای این طرح مشارکتی جدی دارند.

۲۵ آبان ۱۳۹۵ ۱۱:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید