اخبار

مراسم تودیع و معارفه سرپرست شبکه هرسین برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه سرپرست شبکه هرسین برگزار شد.

 

   به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دکتر ابراهیم شکیبا در مراسم تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین گفتند خوشبختانه ما در طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت اعتبارات بسیار خوبی را جهت بهبود سیستم بهداشتی بدست آوردیم.

در این مراسم که حاج آقا باقری امام جمعه هرسین و فرماندار شهرستان هرسین وجمعی از مسئولین این شهرستان حضور داشتند دکتر شکیبا با اشاره به اینکه اخیرا 4 دانشگاه موفق به کسب اعتبار شدند گفت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یکی از این دانشگاه هاست که با جذب این اعتبارات می توانیم در صورت تأمین زمین نسبت به ساخت و ساز و نوسازی مراکز بهداشتی درمانی در جهت ارتقا حوزه بهداشت اقدام نماییم.

ایشان افزود برابر تفاهم نامه سه جانبه که بین وزیر محترم بهداشت ، استاندار محترم و ریاست محترم دانشگاه منعقد گردیده مقرر شد با اعتباربالغ بر  120 میلیارد تومان مراکز بهداشت ، ساختمان شبکه ها ، مرکز آموزش بهورزی ، پایگاه سلامت ومراکز بیماریهای رفتاری استان در صورت تأیید سازمان راه و شهرسازی و کسب مجوز تخریب بهسازی ونوسازی گردد .

ایشان همچنین به ادغام نظام بیماری های  غیر واگیر در مراکز بهداشتی درمانی استان اشاره داشتند و گفتند دیابت شایع ترین علت قطع عضو در دنیاست و 8 تا 10 درصد  کل مردم دیابت دارند اما متاسفانه نیمی  از آنها از بیماری خود بی اطلاع هستند و باید برنامه ریزی های اصولی جهت  نهادینه کردن این امر انجام دهیم.

معاونت امور بهداشتی افزود ما در ماه اخیر همایش های مهم منطقه ای و کشوری از جمله همایش HIV و همایش نظام سلامت دهان و دندان وسلامت مدارس را برگزار خواهیم نمود که میتواند دستاودهای خوبی برای ما داشته باشد. .

دکتر حمزه ای سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین هم یکی از معضلات این شهرستان را کمبود نیروی تخصصی عنوان کرد.

دکتر فرجی سرپرست اسبق شبکه در این نشست گفتند در طول مدت خدمت تلاش ما در جهت تقویت فرهنگ احترام به یکدیگر بوده است.

وی با تأکید بر اینکه بهداشت مقدم بر درمان است گفت راه اندازی آزمایشگاه مرکز بهداشتی درمانی بیستون به صورت 24 ساعته،فراهم نمودن  امکانات رفاهی جهت پرسنل ، راه اندازی برق اضطراری  بیستون با اعتبار بالغ بر 10 میلیون تومان، زیباسازی مرکز در شهر بیستون، نصب دوربین های مدار بسته در بیمارستان هرسین از جمله اقدامات انجام گرفته در زمان تصدی ایشان بوده است.

 در این مراسم از زحمات دکتر فرجی تقدیر و تشکر بعمل آمد ، همچنین طی حکمی از سوی دکتر کریم دکتر سعید حمزه ای بعنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان منصوب گردید.

                                                                                                                    
ku

joiuh  

olhio

  

                                                                                                                    

۱۱ مهر ۱۳۹۵ ۱۲:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید