اخبار

پیام دکتر شکیبا معاون امور بهداشتی به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط

پیام دکتر شکیبا معاون امور بهداشتی به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط

پیام جناب آقای دکتر شکیبا معاون امور بهداشتی به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط 

 مهد زمین پهنه پاک و بی آلایش و پر نعمت خود را میلیون ها سال است که بر همه مخلوقات و بیش از همه بر آدمیان گشوده است. ما انسان ها که موجودات برگزیده این کره خاکی و امانت دار این نعمت بزرگ الهی هستیم باید نهایت تلاش خود را در حفظ آن به عمل آورده و این گستره زیبا، پاکیزه و سالم را به آیندگان بسپاریم.

به همین منظور 26 سپتامبر  مصادف با چهارم مهر ماه روز جهانی بهداشت محیط  ،نامگذاری شده است.بی شک این روز فرصت مغتنمی است تا با بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهم و سهم آن در تحقق توسعه پایدار، بر مشارکت مردم و همراهی مجموعه نهادهای بخش خصوصی و حاکمیتی و اجرایی تاکید شود.

و از طرفی این روز فرصتی است تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی ها، علی الرغم فاصله با استانداردهای جهانی دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی منطقی و شایسته به مردم ، بازتوانی مضاعف و در قالب یک برنامه منسجم و کلان همراه با سایر دستگاههای مسئول در مسیر تحقق سلامت مردم گام برداریم.

فرا رسیدن این روز را  را به کلیه همکاران و زحمت کشان این حوزه که نهایت سعی و تلاش خود را برای آبادانی و دستیابی به ایجاد سلامت آحاد جامعه و محیط زیستی عاری از آلاینده ها به کار گمارده اند تبریک گفته  وبرای این عزیزان آرزوی موفقیت وسربلندی مینمایم .

۳ مهر ۱۳۹۵ ۱۴:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید