اخبار

دکتر شکیبا : برای پیشبرد اهداف در عرصه بهداشت انتقادات سازنده را کارسرلوحه قرار دهیم.

دکتر شکیبا : برای پیشبرد اهداف در عرصه بهداشت انتقادات سازنده را کارسرلوحه قرار دهیم.

      به گزارش روابط عمومی معاونت امور بهداشتی جلسه  هم  اندیشی مدیران شبکه  و رؤسای مراکز بهداشت شهرستان ها با حضور دکتر شکیبا معاون امور بهداشتی و دکتر خزایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور و مدیران گروه های کارشناسی این معاونت برگزار گردید.

در این نشست که با هدف حساس سازی مدیران برای رفع نقاط ضعف شبکه ها برگزار شد گزارشی از وضعیت نقاط قوت و انتظارات و نکات قابل پیگیری و راهکارهای این شهرستان توسط مدیران گروهها ارائه شد.

عملکرد مطلوب این شبکه در مدیریت بیماری های واگیر ، برنامه اتلاف سگ های ولگرد، پوشش 100% وارنیش فلوراید در دانش آموزان مقطع ابتدایی 12-6 سال در دو نوبت در سال تحصیلی 95-94  ، ارزیابی ایمنی و خطر مطلوب در شهرستان کنگاوراز نقاط قوت شبکه بود که توسط کارشناسان ارائه گردید .

در این نشست دکتر خزایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور ضمن تشکر از همکاران معاونت  گفتنداز مرکز بهداشت استان تقاضای افزایش نظارت  ها را داریم  .

در این نشست دکتر شکیبا با تاکید بر اینکه باید تغییر نگرش در سیستم ایجاد کنیم گفت برای بهبود سیستم باید تعارفات را  کنار بگذاریم و همچنین برای تغییر فرهنگ واصلاح تفکر مردم در این زمینه هم باید تلاش کنیم وهمواره بهترین و منطقی ترین گزارش را  ارائه دهیم .

دکتر شکیبا افزود با توجه به  مشکلات در امر بهداشت لازمست همکاران ستادی پایش ها را دقیق تر انجام دهند ودر پایش ها به  ارتقائ کیفیت توجه بیشتری شود و انتقادات سازنده را جهت پیشبرد کارسرلوحه قرار دهیم.

وی در ادامه این جلسه به فعال کردن کارگروه های سلامت و امنیت غذایی شهرستان ها ، جدیت در پیگیری پرونده الکترونیک سلامت ، تمرکز کار روی مباحث اعتیاد و خودکشی ،مبحث روستای سالم به عنوان تنها پروژه ای که بررسی میدانی میشود،و بحث PHC شهری  اشاره نمودند.

 

 

 

۳ مهر ۱۳۹۵ ۱۳:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید