اخبار

تعطیلی یک ماهه مرکز صدور کارت سلامت کرمانشاه

تعطیلی یک ماهه مرکز صدور کارت سلامت کرمانشاه

      

    کارشناس مسئول بهداشت حرفه ای معاونت بهداشتی کرمانشاه از تعطیلی یک ماهه  مرکز صدور مجوز کارت سلامت شهر کرمانشاه خبر داد وگفت :رانندگان در شهر کرمانشاه برای دریافت کارت سلامت خود تا آغاز به‌کار مرکز کرمانشاه  به شهرهای کنگاور واسلام آباد غرب مراجعه کنند...
        
کارشناس مسئول بهداشت حرفه ای معاونت بهداشتی کرمانشاه از تعطیلی یک ماهه مرکز صدور مجوز کارت سلامت شهر کرمانشاه خبر داد وگفت :رانندگان در شهر کرمانشاه برای دریافت کارت سلامت خود تا آغاز به‌کار مرکز کرمانشاه به شهرهای کنگاور واسلام آباد غرب مراجعه کنند.
به گزارش همشهری «نصرالله‌قهوه‌ای» با اشاره به اهمیت فعالیت مراکز تخصصی صدور کارت سلامت اظهار کرد : مجوز فعالیت مراکز تخصصی برعهده اداره کل پایانه وحمل ونقل کشور است .وی افزود :تلاش می کنیم در امسال و سال آینده در شهرستان‌های‌گیلانغرب، روانسر وجوانرود مرکز صدور کارت سلامت را راه اندازی کنیم .این کارشناس مسئول علت فعال نبودن مرکزصدور مجوز کارت سلامت در شهرکرمانشاه را مرخصی استعلاجی مسئول فنی مرکز دانست وافزود : این مرکز تا یک‌ماه آینده تعطیل است و رانندگان می توانند برای دریافت کارت سلامت به شهرستان هایی که مرکز تخصصی صدور کارت سلامت دارند مراجعه کنند.
قهوه ای با اشاره به این مطلب که در کرمانشاه فقط یک مرکز صدور مجوز کارت سلامت فعال است اظهار داشت:یک مرکز جوابگوی شهر کرمانشاه نیست و باید در شهر کرمانشاه مرکز صدور کارت سلامت دیگری دایر شود .
وی در پایان تاکید کرد:صدور کارت سلامت برای رانندگان بر اساس بیماری وشرایط رانندگان متفاوت خواهد بود و برای برخی رانندگان کارت یک‌ساله و 2ساله صادر می شود.
۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ۱۲:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید