اخبار

بهبود خدمات بهداشتی در زندان های استان با برقراری پایگاه های سلامت

بهبود خدمات بهداشتی در زندان های استان با برقراری پایگاه های سلامت
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد:
بهبود خدمات بهداشتی در زندان های استان با برقراری پایگاه های سلامت
سرویس کرمانشاه- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تمام تلاش خود را برای عملیاتی کردن و برقراری پایگاه سلامت در زندانهای استان در جهت بهبود خدمات بهداشتی انجام می دهیم.       

به گزارش خبرنگار کردپرس، دکتر ابراهیم شکیبا در دهمین کمیته  ایمنی و بهداشت محیط کار که با حضور دکتر عزتیان رییس اداره مشاغل خاص  مرکز سلامت محیط وکار، دکترتشکری ریئس سازمان امور زندانهای کشور و رئیس اداره زندان های استان با هدف بررسی و  بهبود و ارتقاء وضعیت بهداشتی زندان های استان کرمانشاه برگزار گردید، ضمن اشاره به تعامالات بسیار سازنده بین سازمان امور زندانها و معاونت بهداشتی، اظهار داشت:  این تعاملات تا سطح بدنه کارشناسی نیز به صورت ملموس وجود دارد.
وی ادامه داد: در سال 76 شروع خوبی برای شناسایی ایدز در زندان های استان با همکاری خوب دو سازمان انجام گرفت و در طول این سال ها همچنان این همکاریهای اثربخش ادامه داشته است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح داشت: با اخذ مجوز وزارت بهداشت درمان واموزش پزشکی غربالگری HIV هپاتیت B  و C را در زندان ها انجام می دهیم و تاکنون موفق به نتایج بسیار خوبی شده ایم.
وی با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده با اداره زندان ها  گفتند وقتی فردی در زندان مهارت پیدا می کند در صورت بازگشت به جامعه آسیب پذیری او کمتر خواهد شد.
دکتر شکیبا افزود: تمام تلاش خود را برای عملیاتی کردن و برقراری پایگاه سلامت در زندان انجام می دهیم تا با استقرار نیرو در این پایگاه به بهبود خدمات بهداشتی کمک کنیم.
در ادامه این نشست دکتر عزتیان با بیان اینکه  معاونت بهداشتی وزارت متبوع از هر  حرکتی در راستای توسعه و ارتقاء وضعیت بهداشت زندان ها حمایت خواهد کرد، گفت: یکی از اهداف ما جلب حمایت خیرین و سازمان های مردم نهاد در جلب بهبود وضعیت کارگاه ها در زندان و فراهم نمودن زمینه فروش محصولات زندانیان می باشد.

۲۵ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید