اخبار

دکتر شکیبا : انجام 153 مورد نمونه برداری از قنادی های عرضه کننده زولبیا و بامیه در کرمانشاه

دکتر شکیبا : انجام 153 مورد نمونه برداری از قنادی های عرضه کننده زولبیا و بامیه در کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی  به مناسبت ماه مبارک رمضان در روز چهارشنبه دوم تیر ماه تیم مشترکی با حضور دکتر شکیبا معاونت امور بهداشتی ، دکتر بحیرایی رییس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه ، قاضی تعزیرات حکومتی آقای مرادی وبا حضور صدا وسیمای استان وبرنامه در شهر از اماکن تهیه وتوزیع زولبیا بامیه در سطح شهر بازدید نمودند .

   
  دکتر ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار کردپرس، با اشاره به اینکه در ماه رمضان میزان مصرف زولبیا و بامیه در میان روزه داران بیش از معمول است، اظهار داشت: در راستای توجه به سلامت مردم از ابتدای ماه رمصان تاکنون بیش از 153 مورد نمونه برداری از قنادی های عرضه کننده زولبیا بامیه صورت گرفته که تنها یک مورد به علت استفاده از رنگ غیرمجاز پلمپ گردید.وی ادامه داد: هم اکنون 408 مرکز تهیه و توزیع در بحث زولبیا و بامیه در کرمانشاه مشغول فعالیت هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح نمود: پیش از شروع ماه مبارک رمضان طی یک برنامه از قنادی های عرضه کننده زولبیا و بامیه کرمانشاه دعوت به عمل آمد و آموزش های لازم به آنان داده شد.

 دکتر شکیبا در پایان یادآورشد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 65 تن خرمای غیر بهداشتی و کپک زده کشف شده و به دستورمقام قضایی عرضه کنندگان آن دستگیر و روانه زندان شدند.

   

 

تد 

 

تزع 

نهل8 

نع

۲ تیر ۱۳۹۵ ۱۳:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید