اخبار

مراکز بهداشتی درمانی شهرستان صحنه پایش شد.

مراکز بهداشتی درمانی شهرستان صحنه پایش شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی تیم بازدید کننده این معاونت متشکل از معاونت محترم امور بهداشتی و مدیران گروه ها و واحدها در معیت تعدادی از همکاران مراکز شهرستانها در تاریخ بیست و یکم بهمن ماه اقدام به پایش برنامه های اجرا شده در شهرستان صحنه نموند .

این پایش که به ابتکار معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شده است تیمهای پایشگر از معاونت بهداشتی به همراه کلیه شهرستانهای استان به مراکز بهداشتی درمانی ،پایگاه سلامت و خانه های بهداشت که در غالب ده تیم سازماندهی شده اند اعزام و چک لیستهای طراحی شده مربوط به واحدهای مختلف را تکمیل می نمایند.

در این پایش ابتدا دکتر بهاری سرپرست شبکه ضمن خیرمقدم به همکاران بازدید کننده از چگونگی انجام طرح تحول سلامت  در این شهر ستان ابراز خرسندی کرده افزودن هر چند  این برنامه یک فرایند است و هرفرایندی در عمل ممکن است با مشکلاتی مواجه باشد امابایاری ومدد کارشناسان باتجربه وصاحب نظر موانع را از پیش رو برخواهیم داشت .  

ایشان همچنین ضمن قدر دانی از زحمات دکتر شکیبا گفتند هرجاکه  ایشان است میروند موتور حرکت و پویایی را به گردش در می آورند.

 وی در خاتمه با تاکید بر اینکه در بیمه خدمات درمانی نیز پشتوانه های گرمی داریم از حمایتهای همه جانبه آقای دکتر شکیبا و آقای مهندس اردلان تشکرکردند .

 

 

 

 

۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید