اخبار

جلسه هم اندیشی برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی برگزار گردید.

جلسه هم اندیشی برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی در راستای ارتقاء برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی و به منظور افزایش تعامل بین شبکه های بهداشت و درمان تابعه با اداره کل بیمه سلامت استان چهاردهم بهمن ماه جلسه ای در محل سالن اجتماعات اداره کل بیمه سلامت تشکیل گردید. در این جلسه که با حضور معاون بهداشتی، مدیر کل بیمه سلامت استان، کارشناسان طرح و گسترش و اداره کل بیمه و همچنین مدیران شبکه های بهداشت و درمان و نماینده پزشکان و ماماهای استان برگزار شد ابتدا  آقای دکتر قادری مدیر کل بیمه سلامت ضمن خیر مقدم به حضار به بیان اهداف جلسه پرداخته و در ادامه نیز بر تعامل هر چه بیشتر در راستای اجرای برنامه های تحول نظام سلامت با تاکید بر ارائه خدمات سطح یک به روستاییان، عشایر و جمعیت شهرهای زیر 20 هزار نفر پرداختند.

سپس آقای دکتر شکیبا ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در اجرای برنامه تحول نظام سلامت بر تداوم ارائه خدمات مناسب به مردم و نیز تلاش در راستای کاهش کسورات برنامه بیمه روستایی پرداختند.

در ادامه مهندس اردلان معاون اجرایی و مدیر گروه گسترش استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شبکه های بهداشت و درمان از برگزار کنندگان این نشست تشکر نمودند.

همچنین در این جلسه مدیران شبکه به بیان مشکلات و پیشنهاد راهکارهایی در جهت رفع آن پرداختند و نیز کارشناسان اداره بیمه آقای دکتر افتخاری و آقای رضایی نیز بر افزایش تعامل مناسب جهت ارائه خدمات و بهره مندی مردم از این خدمات و پیشبرد اهداف برنامه بیان نمودند. در ادامه نیز نمایندگان پزشکان و ماماهای استان نیز بیاناتی در زمینه مشکلات موجود، انتظارات و پیشنهادات خود ارائه نمودند.

در پایان از دکتر ژیلا منوچهری ( مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود) ، مهندس مهدی محمودی ( کارشناس مسئول طرح و گسترش شهرستان جوانرود ) ،  دکتر افشین سعادتی ( پزشک خانواده مرکز بهداشتی درمانی چهر شهرستان هرسین ) و  فریبا سعادتی (پزشک خانواده مرکز بهداشتی درمانی چهر شهرستان هرسین ) به عنوان نمونه های استانی با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی گردید.

۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید