اخبار

کارگاه آموزشی پیشگیری از سوء مصرف مت آمفتامین(شیشه) برگزار گردید.

کارگاه آموزشی پیشگیری از سوء مصرف مت آمفتامین(شیشه) برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی کارگاه آموزشی  با عنوان : "پیشگیری از سوء مصرف مت آمفتامین(شیشه) با تاکید بر آموزش در آرایشگاه های زنانه استان" سه شنبه سیزدهم بهمن ماه با حضور کارشناسان دبیرخانه شورای هماهنگی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استان و تعداد 70 نفر از کارشناسان بهداشت روان،سلامت محیط و مبارزه با بیماریهای حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه سرکار خانم دکتر خادمی قائم مقام محترم معاونت امور بهداشتی ضمن خیر مقدم، اهداف کارگاه را تشریح نمودند و سپس آقای دکتر ابراهیمی روانپزشک در خصوص پیشگیری و درمان و آقای دکتر بیگلری مدیر گروه بیماریهای استان در خصوص تاثیر مواد روانگردان جدید بر تغییر الگوی انتقال ایدز مطالبی را عنوان نمودند .

 در ادامه آقای حقیقیان کارشناس مسئول بهداشت روان در خصوص آسیب شناسی اعتیاد ،  آقای فیض الهی  کارشناس بهداشت روان در خصوص مت آمفتامین(شیشه) و آقای کماسی کارشناس ایدز استان در خصوص کلیات و اصول ایدز ارائه مطلب نمودند.

 در خاتمه نیز خانم رستمی کارشناس سلامت محیط به جمع بندی کارگاه پرداختند.

لازم به ذکر است که آموزشهای پیشگیری از سوئ مصرف آمفتامین در سطوح مصرف خانواده واجتماع حائز اهمیت بوده ودر این زمینه کسب مهارتهای زندگی به خصوص مهارت نه گفتن می تواند نقش مهمی در کاهش گرایش  اعتیاد به شیشه در جامعه داشته باشد .

۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ۱۴:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید