اخبار

روز بهورز را به تمامی بهورزان سخت کوش و فداکار این مرزو بوم تیریک عرض می نمائیم

روز بهورز را به تمامی بهورزان سخت کوش و فداکار این مرزو بوم تیریک عرض می نمائیم

روز بهورز را به تمامی بهورزان سخت کوش و فداکار این مرزو بوم تیریک عرض می نمائیم؛ آنان که با توکل برخدا و ایمانی راستین پا در رکاب مرکب چموش سرکش تندرستی نهاده و آن را از لابلای سنگلاخ و دره های عمیق و پرتگاههای خطرناک و پر پیچ و خم بیماری و ناتوانی جولان می دهند. 

به این امید که به منزل زیبا و سریرحریری امن و آسایش و سلامتی باز رسانند تامقدمه ای باشد برای پرواز عرفانی و خدایی در جهت رسیدن به حق آنجا که در کمال مهربانی با دلی سرشار از امید به دور از هرگونه چشم داشت پاس داشتی می کوشید تا زیباترین ها را بیافرینید. دل پر از مهرتان را با تمام و جود تقد یس می کنیم دستانتان را که خسته از کار و تلاش روزانه با دستان مردی سالخورد پیوند می دهید و گرم می فشارید تا روحیه زندگی و زنده ماندن را در وجودش جاری کنید بوسه می زنیم.

مادران و پدران جوانان و پیر مردان و پیر زنان روستا سلامتان می رسانند تا سلامت باشید و با استعانت خالق تندرستی آنان را سالم نگه بدارید چرا که ادبیات و بیان زیبای شما نمادی هستند بر اندرون پاک و بی آلایش و دل پر از مهر و محبت تان که پیام آورسلامتیست. مانیز دوستتان می داریم و تلاش خستگی ناپذیر تان را ارج می نهیم وازخداوند متعال می خواهیم همیشه یار و یاور شما باشد.

۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ۰۹:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید