اخبار

در جلسه هم اندیشی برنامه پزشک خانواده بر تلاش در راستای رفع مشکلات به بهترین نحو تاکید شد

دکتر قادری مدیر کل بیمه سلامت استان : بر اولویت و اهمیت برنامه پزشک خانواده در خصوص انتظارات بیمه سلامت استان از شبکه ها ، استفاده بهینه از ظرفیتهای برنامه در راستای ارتقاء سلامت و خدمت رسانی بهتر به مردم تاکید کردند .

 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی جلسه هم اندیشی برنامه پزشک خانواده پانزدهم آذر ماه سالجاری با حضور مدیر کل بیمه سلامت استان به همراه کارشناسان آن حوزه،معاون مدیریت توسعه و منابع دانشگاه،مدیر امور مالی دانشگاه،مدیران شبکه ها،روسای مراکز بهداشت،مسئولین امور مالی شهرستانها به همراه کارشناسان طرح و گسترش در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی بر گزار گردید .

 

در ابتدای جلسه مهندس اردلان معاون اجرایی مرکز بهداشت استان ضمن خیر مقدم به حضار اهداف جلسه را بیان نمودند.

در ادامه دکتر قادری مدیر کل بیمه سلامت استان با تاکید بر اولویت و اهمیت برنامه پزشک خانواده در خصوص انتظارات بیمه سلامت استان از شبکه ها ، استفاده بهینه از ظرفیتهای برنامه در راستای ارتقاء سلامت و خدمت رسانی بهتر به مردم ، پایبندی بر مفاد تفاهم نامه مباحثی را عنوان نمودند .

ایشان همچنین  بر ارائه پیشنهاد شبکه ها درخصوص مباحث قابل طرح در کمیته استانی و رفع نواقص موجود(بیتوته،ارائه خدمات پاراکلینیکی،تجهیزات و تعمیرات مراکز مجری،تامین خودروی مناسب و ...) در راستای کاهش کسورات برنامه تاکید کردند .

سپس مهندس اردلان با ذکر نکات مهمی از جمله تلاش در راستای رفع مشکلات به بهترین نحو،هزینه کرد اعتبارات برنامه براساس سهم سرانه ها،پایشهای منظم و نظارت مستمر بر مراکز مجری بیاناتی ایراد نمودند.

در ادامه  جناب آقای دکتر شکیبا معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه ضمن خوش آمدگویی به حضار بر هزینه کرد منطقی و بموقع اعتبارات تاکید فراوان نمودند.

دکتر احمدی رئیس مرکز بهداشت استان نیز ضمن تاکید بر اجرای طرح FSH مانیتورینگ به بیان اهداف و سیاستهای کلی حوزه سلامت با تاکید بر برنامه پزشک خانواده و اجرای طرح حاشیه نشینی و شهرهای 20تا 50 هزار نفر به مواردی همچون تشکیل کمیته استانداردسازی و زیباسازی در هرشهرستان در راستای هزینه کرد اعتبارات بهبود استاندارد و محل زیست پزشک ، پایش و نظارت مستمر و اصولی برنامه ها ، هزینه کرد اعتبارات برنامه براساس سهم هر خدمت بصورت منطقی و اصولی اشاره نمودند .

 

۱۹ آذر ۱۳۹۳ ۰۹:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید