اخبار

مصوبات مرتبط با معاونت بهداشتی با حضور دکتر کریم بررسی شد

مصوبات مرتبط با معاونت بهداشتی با حضور دکتر کریم بررسی شد
دکتر کریم : مهمترین اصل در سیستم اداری پایبند بودن به نظم و انضباط کاری وجلوگیری ازآنارشیسم اداری خواهد بود و نظم بخشی بایستی در اولویت کارها قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی در روز دوشنبه دوم آذر ماه سالجاری نشستی پیرامون عملکرد معاونت بهداشتی با حضور دکتر کریم ریاست محترم دانشگاه، دکتر کبودی مدیر برنامه و دکتر حاتم مدیر برنامه ریزی دانشگاه و دکتر احمدی معاونت بهداشتی و مدیران گروهها در سالن جلسات این معاونت برگزار گردید.

در این نشست دکتر احمدی ضمن خیرمقدم به راه اندازی سیستم پایش جدید در معاونت اشاره کرد و از همکاری های دکتر کبودی و دکتر حاتم نیز در این راستا قدردانی نمود سپس دکتر کریم با اشاره به حجم بالای کار در دانشگاه اشعار  داشتند که نباید از زمان عقب بیفتیم بدین جهت ساعت جلسات معمولاً زودتر از ساعت اداری آغاز می گردد.  ایشان یادآور شدند مهمترین اصل در سیستم اداری پایبند بودن به نظم و انظباط کاری وجلوگیری ازآنارشیسم اداری خواهد بود و نظم بخشی بایستی در اولویت کارها قرار گیرد.

ایشان اشاره نمودند که جهت پیگیری امور دانشگاه هر مرکز فایل مخصوص خود را دارد که توسط دکتر دارابی مسئول کنترل و نظارت و بهره برداری پیگیری و گزارش آن به ریاست دانشگاه داده می شود.

سپس در این جلسه اولویت های کاری و زمان بندی اجرای آن در معاونت بهداشتی توسط دکتر حاتم مدیر برنامه های دانشگاه و مدیران محترم گروه ها بررسی گردید وزمان مسئول پیگیری هر برنامه مشخص گردید .

۳ آذر ۱۳۹۳ ۱۳:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید