اخبار

سومین کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان در سال جاری تشکیل شد.

سومین کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان در سال جاری تشکیل شد.
در این جلسه مقرر شد در شهرستان های کانون این معضل کشتارغیر مجاز فرمانداران بصورت متمرکز نسبت به ساماندهی قصابی هایی که فاقد مجوزهای لازم هستند اقدام نموده و با افرادی که در حاشیه راهها و سطح شهرستانها اقدام به کشتار غیر مجاز دام و عرضه مرغ زنده می نمایند برخورد قاطع و جدی نمایند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی سومین جلسه سال جاری کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان رأس ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ دوم مهر ماه سالجاری  در سالن اجتماعات دفتر استاندار، به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری، دبیری ریاست دانشگاه علوم پزشکی و با حضور سایر اعضاء و مدعوین تشکیل و پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مطرح شده پرداخت.

با توجه به اینکه موضوعات مختلفی در دستور کار جلسه قرار گرفته بود اما به دلیل مباحث و مشکلات مطرح شده در خصوص کشتارگاه دام بیستون و وسعت کشتار غیر مجاز دام و عرضه مرغ زنده در سطح استان، کل زمان جلسه فقط به بررسی این موضوع و مشکلات و ارائه راهکارها و برنامه های عملیاتی در این زمینه اختصاص یافت.

به دستور مهندس آزرمی معاون سیاسی امنیتی استانداری مقرر شد کارگروهی ویژه، به ریاست قبادی مدیر کل امور اجتماعی استانداری و سایر مسئولین ذیربط در دستگاههای مرتبط استان، بصورت تخصصی به بررسی این موضوع و ارائه راهکار کارشناسی شده و قابل اجرا در این زمینه بپردازند و در جلسه آتی کارگروه گزارش لازم داده شود.

همچنین مقرر شد در شهرستان های کانون این معضل (اسلام آباد، روانسر، جوانرود، سنقر، سرپل ذهاب، گیلانغرب)، فرمانداران بصورت متمرکز نسبت به ساماندهی قصابی هایی که فاقد مجوزهای لازم هستند اقدام نموده و با افرادی که در حاشیه راهها و سطح شهرستانها اقدام به کشتار غیر مجاز دام و عرضه مرغ زنده     می نمایند برخورد قاطع و جدی نمایند.

در پایان جلسه رأس ساعت17:15  با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.

 

 

 

۶ مهر ۱۳۹۳ ۱۳:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید