اخبار

نخستین جلسه توجیهی تدوین استراتژی ارتباطی جهت پیشگیری از مصدومیت های غیرعمدی در کودکان با همکاری معاونت بهداشتی و یونیسف در سالن اجتماعات این معاونت برگزار گردید .

نخستین جلسه توجیهی تدوین استراتژی ارتباطی جهت پیشگیری از مصدومیت های غیرعمدی در کودکان  با همکاری معاونت بهداشتی  و یونیسف در سالن اجتماعات این معاونت برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی جلسه توجیهی تدوین استراتژی ارتباطی جهت پیشگیری از مصدومیت های غیرعمدی در کودکان گروه سنی 18-0 سال با همکاری معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یونیسف از تاریخ 93/5/18 در سالن اجتماعات این معاونت برگزار گردید .

در این نشست نمایندگان یونیسف خانم ها علی و حسین زاده با حضور معاونت های درمان بهداشت، مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، مسئولین بیمارستان های مرتبط با حوادث کودکان( امام رضا، طالقانی و ...... )به بررسی  تحلیل وضعیت مصدومیت های غیرعمد در کودکان دختر و پسر از دیدگاه ارتباطی ، فرهنگی ،اجتماعی ، رفتاری و هنجاری پرداختند و با برگزاری بحث های گروهی، مصاحبه های فردی و نظرسنجی از مدعوین علل و عوامل رفتاری و غیررفتاری، راهکارهای تغییر رفتار و کانال های ارتباطی در زمینه حوادث عابر پیاده و مسمومیت در کودکان را بررسی نمودند.

این جلسات به مدت یک هفته در معاونت بهداشتی ادامه خواهد داشت.

۲۱ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید