اخبار

کتاب گزارش ملی سلامت دانش آموزان پایه های اول در سال تحصیلی 91-1390 به چاپ رسید

کتاب گزارش ملی سلامت دانش آموزان پایه های اول در سال تحصیلی 91-1390 به چاپ رسید
این کتاب با حمایت معاونت محترم بهداشتی و تلاش جمعی ازکارشناسان سلامت نوجوانان و مدارس به چاپ رسید و به ادارات کل، 46 دانشگاه و دانشکده ارسال گردید.

 

 به گزار ش روابط عمومی معاونت بهداشتی جهاندیده کارشناس مسئول سلامت نوجوانان ، جوانان ومدارس این معاونت اعلام کرد نتایج نهایی معاینات مقدماتی و پزشکی دانش آموزان پایه های اول تحصیلی (اول ابتدایی، اول متوسطه اول، اول متوسطه دوم) در قالب گزارش استانی در هر سال تحصیلی در دانشگاه های علوم پزشکی تهیه و به وزارت بهداشت و درمان ارسال می گردد.

وی افزود در سال 1392 تهیه و مدون سازی مجموعه گزارشات دانشگاه های سراسر کشور مربوط به سال تحصیلی 91-1390 به واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشتی کرمانشاه پیشنهاد شد. این کتاب با حمایت معاونت محترم بهداشتی و تلاش جمعی کارشناسان سلامت نوجوانان و مدارس با عنوان «گزارش ملی سلامت دانش آموزان پایه های اول در سال تحصیلی 91-1390» در قطع وزیری در 1000 نسخه به چاپ رسید و به ادارات کل، 46 دانشگاه و دانشکده ارسال گردید که امیدواریم این کتاب در برنامه ریزی های سلامت نوجوانان کشور مورد استفاده مدیران، مسئولین و برنامه ریزان قرار گیرد.

۱۷ فروردین ۱۳۹۳ ۰۹:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید